X
بازديد اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان ساوه از شركت آبفای ساوه

 بازديد اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان ساوه از شركت آبفای ساوه

نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر ساوه همراه با اعضاي ستاد امر به معروف اين شهرستان با حضور در شركت آب و فاضلاب شهرستان ساوه ضمن بررسي وضعيت و عملكرد اين شركت در حوزه امر به معروف و نهي از منكر از اقدامات انجام شده در اين حوزه و عملكرد مطلوب آبفا ساوه تقدير کردند.
یکشنبه، 26 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان مركزي،  در جريان اين بازديد به همراه اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان ساوه و حضور حداكثري پرسنل ، نماينده ولي فقيه و امام جمعه ساوه ضمن تقدير از اقدامات شركت آبفاي ساوه در راستاي پيشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهي از منكر  خاطر نشان كرد: خدمت به مردم يكي از برترين كارها است كه پيامبر اكرم (ص) بسيار به اين موضوع تاكيد داشته است.

در ادامه، مهندس ابوالفضل شهباز ضمن ابراز خرسندي از حضور اعضاي ستادامربه معروف ونهي ازمنكر در شركت آب وفاضلاب ساوه  گزارشي از عملكردشركت دراين حوزه  وبخش هاي ديگر ارائه کرد.

      گفتني است با توجه به برگزاري مسابقه قرآن به مناسبت اعياد شعبانيه درشركت آب و فاضلاب ساوه ، جوايز برندگان اين مسابقه در مراسمي كه با حضور اعضاء ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان برگزار شد به نفرات برتر اهداء شد.

 

تصاویر
  • بازديد اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان ساوه از شركت آبفای ساوه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری