X
رسیدگی به بیش از 36 هزار حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب در استان قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد:

 رسیدگی به بیش از 36 هزار حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب در استان قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از ثبت و رسیدگی به بیش از 36 هزار  حادثه بر روی شبکه‌های آب و فاضلاب خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 10 مرداد 1402 | Article Rating

حسن بختیاری با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته به منظور عقد تفاهم‌نامه اجرای خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قم با قرارگاه خاتم اظهار کرد: قرار است این پروژه با بهره‌گیری از اعتبارات تهاتر نفت به انجام برسد.

وی همچنین با اشاره به بازنگری مطالعات شبکه فاضلاب قم و بهسازی ایستگاه‌های پمپاژ آب شهری و روستایی یادآور شد: حمایت و ساخت یخچال نمونه‌برداری اتوماتیک تصفیه‌خانه فاضلاب و بازنگری و اصلاح 24 فرآیند اصلی و  پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب با رویکرد BPMS  و مکانیزاسیون ارائه  خدمات از جمله اقداماتی است که در طول یکسال گذشته به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه چهار تفاهم‌نامه همکاری به منظور تجاری‌سازی و بومی‌سازی پروژه‌های تحقیقاتی منعقد کردیم، خاطرنشان کرد: بومی‌سازی دستگاه نمونه‌بردار اتوماتیک مایعات، تجاری‌سازی نرم‌افزارهای سامانه یکپارچه نصب انشعاب آب و فاضلاب و مدیریت تولید آب و تجاری‌سازی دستگاه بومی‌سازی شده لوله شکافی به‌وسیله سیم بکسل و گره‌های فولادی در شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب از جمله عناوین این تفاهم‌نامه‌ها است.

وی الکترونیکی کردن پرونده‌های آموزشی، واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی با رویکرد اولویت شرکت‌های دانش بنیان، طراحی و پیاده‌سازی نرم افرار مدیریت تولید آب و اخذ مجوز زراعت چوب با پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قم را از دیگر اقدامات تحول محور شرکت آب و فاضلاب استان قم برشمرد.

بختیاری در ادامه از ثبت و رسیدگی به بیش از 36 هزار  حادثه بر روی شبکه‌های آب و فاضلاب خبر داد و گفت: در سال گذشته  بیش از 765 هزار مورد اطلاع‌رسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینه اعلام قطع آب، نگهداری از کنتور و صرفه‌جویی در مصرف آب صورت گرفت.

 

تصاویر
  • رسیدگی به بیش از 36 هزار حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب در استان قم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری