X
برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های کلرزنی و راه‌های ایمنی آن در امور آبفار سرخس

 برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های کلرزنی و راه‌های ایمنی آن در امور آبفار سرخس

با حضور کارشناسان و آبداران روستایی سرخس، کارگاه آموزشی نحوه استفاده از کلرزن‌های گازی و راه‌های ایمنی آن در امور آبفار این شهرستان برگزار شد.
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار سرخس هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی آبداران روستایی با مباحث کنترل کیفیت آب و افزایش سطح آگاهی و به روزرسانی اطلاعات آنها در حوزه کنترل کیفی و بهره برداری صحیح از دستگاه‌های هیدرو کلیریناتور عنوان کرد.

حمید صادقی افزود: مباحث مفیدی مطرح شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به نحوه تکمیل فرم کلرسنجی، کنترل کیفی، روش‌های کلرزنی، آشنایی با دستگاه‌های کلرزن گازی، برقی و هیدروکلریناتور و نحوه نگهداری پرکلرین اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این کارگاه، روش‌های جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در برخورد با نشت گاز و گاز گرفتگی مطرح شد و یکی از نکات مهمی که مورد تاکید جدی قرار گرفت قفل زدن درب مخازن و منابع بود که آبداران ملزم هستند هرچه سریعتر آن را مورد بررسی قرار دهند.

صادقی اظهار داشت: آشنایی با قوانین، آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و نظام‌نامه حفاظت، ایمنی و سلامت کار و بهداشت روانی در محیط کار از دیگر موارد ارائه شده در این کارگاه بود.

در ادامه پیرامون مباحث آشنایی با امور مشترکین، نحوه صحیح شماره برداری، نصب انشعاب، نحوه شناسایی انشعابات غیر مجاز و پیگیری وصول مطالبات شامل پیگیری کاهش دوره وصول، پیگیری مطالبات بالای یک میلیون ریال، پیگیری مطالبات مشترکینی که در یک سال گذشته پرداختی نداشته اند و فعال نیز می باشند، پیگیری تعویض کنتور های خراب و... مطالبی بیان شد.

تصاویر
  • برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های کلرزنی و راه‌های ایمنی آن در امور آبفار سرخس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری