X
 برطرف شدن مشکل افت فشار و قطعی آب محلات مرتفع ماکو

  برطرف شدن مشکل افت فشار و قطعی آب محلات مرتفع ماکو

طی فصول مختلف سالهای گذشته و مخصوصا در فصل تابستان، مشترکین خیابان معلم و خیابان رجائی در بلوار رسالت و محلات مرتفع خیابان امیرکبیر از جمله محله شیر باشی، پست خانه، محله تازه و توتلوق ماکو و با فرا رسیدن فصل گرما با افت شدید فشار آب مواجه بودند و بنابراین، مسئولین محلی و شهرستانی و تاکیدات مدیران و معاونان شرکت آبفای آذربایجان غربی مبنی بر حل این مشکل را در پی داشت.
شنبه، 25 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان ماکو، مدیر امور ماکو مهندس یعقوب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: افت فشار و نرسیدن آب به نقاط مرتفع محله مقبره به کلی رفع مشکل شده است.

مدیرامور آبفای ماکو افزود: برای بررسی موضوع به اتفاق کارشناسان بهره برداری در محل حضور پیدا کرده و وضعیت آبرسانی به منطقه مذکور را از نزدیک بررسی و با یکسری تدابیر فنی و مهندسی اطمینان پیدا کردیم که میتوان با اجرای یکسری تغییرات در نحوه عملکرد شیرفلکه ها و خطوط لوله انتقال آب مشکل افت فشار و قطعی آب مناطق یاد شده را حل کرد لذا بعد از مشورت با معاون محترم بهره برداری شرکت آقای مهندس شمچی و استفاده از راهنماییها و با اجازه ایشان برنامه را پیاده کرده و مشکل افت فشار و قطعی آب در این محلات را به کلی مرتفع نمودیم و مشترکین از این موهبت الهی برخوردار شدند.

حسین نژاد گفت: اکیب حوادث و اتفاقات شبکه امور آبفای ماکو تمامی خطوط انتقال آب، نقاط بحرانی و شیرفلکه های مسیر را بررسی و سرانجام شکستگیهایی را که شبکه محلات یاد شده داشت پیدا کرده و انجام اصلاحات بر روی آنها هم در کاهش پرت آب و هم افزایش فشار آب اثرگذار بود.

مدیر امور ماکو افزود: هم اکنون با همت و تلاش همکاران بهره برداری، کلیه خانوارها و سکنه این مناطق از فشار آّب معقولی برخوردار هستند که تبعات آن، رضایتمندی اهالی را در پی داشت و حل مشکل افت فشار و قطعی آب این محلات از اهداف و آرزوهای ما بوده و مصمم به رفع مشکل در دیگر مناطق مرتفع این شهر کوهستانی هستیم و با اجازه مدیر عامل محترم شرکت در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف گفتند: از تمامی شهروندان محترم درخواست می کنیم، درمصرف آب مخصوصا در فصل گرما صرفه جویی کنند.

تصاویر
  •  برطرف شدن مشکل افت فشار و قطعی آب محلات مرتفع ماکو
  •  برطرف شدن مشکل افت فشار و قطعی آب محلات مرتفع ماکو
  •  برطرف شدن مشکل افت فشار و قطعی آب محلات مرتفع ماکو
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری