X
تاسيسات فاضلاب شهر شهربابک و خورسند احداث می شود
خبری خوش از آبفا کرمان:

 تاسيسات فاضلاب شهر شهربابک و خورسند احداث می شود

تاسيسات فاضلاب شهر شهربابک و خورسند به روش بيع متقابل توسط سرمایه گذار بخش خصوصی احداث می شود.
پنجشنبه، 29 تیر 1402 | Article Rating

علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با اشاره به سهم اندک استان کرمان در اجرای شبکه فاضلاب در مقایسه با میانگین کشوری، گفت: خوشبختانه با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرهای کرمان،زرند و سیرجان اجرای شبکه فاضلاب در حال انجام است .

وی افزود: به منظور اجرای شبکه فاضلاب در سایر شهرهای استان طی سال گذشته تا کنون تلاش های زیادی از سوی شرکت آبفا استان انجام شده و پس از درج آگهی های جذب سرمایه گذار،مذاکراتی با شرکتهای معدنی نیز در سطح استان جهت ترغیب آنها برای ورود به این بخش صورت پذیرفته است.
عبدیان در ادامه افزود: خوشبختانه مزایده احداث شبکه و تاسیسات تصفیه خانه شهربابک و خورسند برگزار و تا چند روز آینده برنده آن مشخص و قرارداد آن ابلاغ خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ادامه بیان داشت: طی این قرارداد فاضلاب شهرهای شهربابک و خورسند طی سه سال اجرا می شود و حدود 69 هزار نفر جمعیت تحت پوشش آن قرار می گیرند.
عبدیان در پایان گفت: انتظار داریم سرمایه گذاران صنعتی و معدنی در شهرهای رفسنجان ، بردسیر و بافت نیز در ایجاد پروژه های فاضلاب که مطالعات آن انجام و آماده برگزاری مزایده می باشد ،مشارکت داشته باشند.

تصاویر
  • تاسيسات فاضلاب شهر شهربابک و خورسند احداث می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری