X
تفکیک خط تغذیه برق تأسیسات دشت سربیشه

 تفکیک خط تغذیه برق تأسیسات دشت سربیشه

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت: پیرو پیگیری ‌ها و مکاتبات عدیده به عمل آمده قبلی و تشکیل جلسه با امور برق سربیشه خط تغذیه برق تأسیسات دشت سربیشه تفکیک شد.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 | Article Rating

مهندس سید احمد ندائی جوان افزود: با توجه به لزوم تفکیک خطوط انتقال برق تأسیسات دشت سربیشه و به دلیل تغذیه کلیه چاه ها و ایستگاه پمپاژ از یک فیدر و قطع برق همزمان کلیه چاهها  که بعضاً علاوه بر بروز مشکلات کمبود آب، باعث بروز اتفاقات در خط انتقال 400GRP نیز گردید طرح تفکیک خطوط تغذیه انجام شد.
وی ادامه داد: با برنامه ‌ریزی انجام شده و اقداماتی از قبیل آبگیری کامل مخازن، هماهنگی و همکاری با امور برق سربیشه، از مدار خارج نمودن کلیه تأسیسات دشت سربیشه، پیش‌ بینی تمهیدات قبلی توسط امور برق، طرح تفکیک خطوط تغذیه برق در مدت زمان 2 ساعت انجام شد.
مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند اضافه کرد: با انجام اقدامات فوق هر 4 حلقه چاه از یک فیدر تغذیه می‌ شود و با توجه به نصب تیغه، امکان برگشت به حالت قبلی و همچنین تغذیه کل چاه ها از دو فیدر نیز وجود دارد که 8 حلقه چاه از منابع آب شرب بیرجند با توان تولید 175LIT/S و یک باب ایستگاه پمپاژ در محدوده شهرستان سربیشه واقع گردیده است که آب شرب زون‌ های A و B و G شبکه را تأمین می‌ نماید.

تصاویر
  • تفکیک خط تغذیه برق تأسیسات دشت سربیشه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری