X

 تصویب پروژه‌ های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی سال 98 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

مدير دفتر بهبود بهره وري و تحقيقات شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از تصویب پروژه‌ های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی سال 98 این شرکت خبر داد.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 | Article Rating

مهندس مجید محمدنژاد اظهار کرد: این مجموعه همه ساله در راستای ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات خود به شهروندان و جهت تقویت بنیه علمی و خلاقیت نیروهای متخصص با بهره ‌جویی از ظرفیت و دانش مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی سطح استان ضمن انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری متقابل با بررسی و نیازسنجی مشکلات و چالش‌ های موجود در سطح واحدهای زیر مجموعه پروژه ‌های تحقیقاتی را تعریف می کند.
وی افزود: اولویت‌های تحقیقاتی این شرکت با هماهنگی دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و اخذ تأییدیه و تصویب دفتر آموزش و تحقیقات و فناوری وزارت نیرو مصوب می شود و با ابلاغ به مراکز علمی به صورت پروژه پژوهشی و یا پایان ‌نامه دانشجویی متخصصینی که تمایل به انجام کار پژوهشی با عناوین مشخص شده داشته باشند مورد حمایت مالی قرار می گیرند.
مدير دفتر بهبود بهره وري و تحقيقات شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: نتایج حاصل از تحقیقات مذکور ضمن پیاده ‌سازی در صنعت در جهت کاهش و رفع مشکلات موجود مثمر ثمر باشد.
مهندس محمدنژاد یادآور شد: در سال جاری از 27 عنوان پروژه پژوهشی پیشنهادی که در قالب نیازسنجی از واحدهای زیرمجموعه و فراخوان از مراکز علمی و پژوهشی صورت گرفته 23 عنوان مصوب، که به کلیه مراکز علمی سطح استان اعلام شده است.
لازم به ذکر است، در سال 97 تعداد 34 تفاهم‌ نامه با اساتید دانشگاهی جهت انجام امور پژوهشی و مشاوره ‌ای منعقد که بنا به نیاز از تخصص آنها با دعوت در کمیته تحقیقات استفاده می‌گردد.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری