X
جلسه مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان ایلام با معاون شهرداری این شهرستان

 جلسه مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان ایلام با معاون شهرداری این شهرستان

بررسی مطالبات فی ما بین از جمله بررسی خسارات وارده به شبکه آب و فاضلاب توسط شهرداری، خسارات آسفالت بابت رفع شکستگی و حوادث و اتفاقات آب، آب بهای اماکن اداری شهرداری در یکساله سال 97 و... از جمله موضوعاتی بود که در دیدار مدیر عامل آبفای استان با معاون شهرداری ایلام مطرح شد.
یکشنبه، 19 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، مهندس مظاهری در این دیدار همکاری و تعامل همه نهادها در خدمت به مردم را لازم و ضروری دانست و گفت: خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی شرکت آب و فاضلاب و  شهرداری است و قطعاً با همکاری و تعامل دوجانبه این دو نهاد می توانیم در راه خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم گام برداریم.
وی با بیان رویکرد مثبت آبفای شهری در تعامل با شهردار ایلام عنوان داشت: با توجه به اینکه اغلب امورات مربوط به توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب مستقیما با شهرداری در ارتباط بوده امید داریم که با ارتباطات و هماهنگی های که وجود دارد، بتوانیم در کوتاهترین زمان این امورات را به سرانجام برسانیم.
در این دیدار مهندس سروری معاون شهرداری ایلام ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل و مجموعه مدیریت آب و فاضلاب استان اظهار داشت:  تعاملات فی ما بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می بایست  بیش از گذشته  و ضمن حفظ حقوق طرفین بخصوص هماهنگی در رعایت دستورالعمل حفاری و همچنین تهاتر مطالبات بین هر دو اداره باشد که با ارتقا این گونه تعاملات بین بخشی یقیناً شاهد روند رو به رشد فعالیت ها در شهر خواهیم بود

 

تصاویر
  • جلسه مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان ایلام با معاون شهرداری این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری