به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "حسن طبسی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در سال گذشته، بیش از 55هزار تماس تلفنی در سامانه 122 انجام شده است که 12 هزار و 468 مورد در بخش آب و 257 مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
طبسی تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 52درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد 6 هزار و 529 حادثه در شهر گرگان و یک هزار و 768 حادثه در شهر گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 66درصد تماس ها به این دو شهر اختصاص داشته است .
وی با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث مرتبط با شکستگی لوله انشعاب می باشد، خاطرنشان کرد: 11 هزار و 44مورد شکستگی انشعاب ، یک هزار و 81 مورد شبکه اصلی ، 65 مورد حوادث خط انتقال و 21 مورد از دیگر علل حوادث بوده است.
طبسی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله انشعاب، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در سال گذشته بوده است .
رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر گرگان با بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است .
طبسی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند .