X
در سال گذشته بیش از 12 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت و رسیدگی شد
رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی آبفا گلستان خبر داد؛

 در سال گذشته بیش از 12 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت و رسیدگی شد

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفا گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 12 هزار تماس تلفنی خبر داد.
یکشنبه، 12 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "حسن طبسی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در سال گذشته، بیش از 55هزار تماس تلفنی در سامانه 122 انجام شده است که 12 هزار و 468 مورد در بخش آب و 257 مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

طبسی تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 52درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد 6 هزار و 529 حادثه در شهر گرگان و یک هزار و 768 حادثه در شهر گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 66درصد تماس ها به این دو شهر اختصاص داشته است .

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث مرتبط با شکستگی لوله انشعاب می باشد، خاطرنشان کرد: 11 هزار و 44مورد  شکستگی انشعاب ، یک هزار و 81 مورد شبکه اصلی ، 65 مورد حوادث خط انتقال و 21 مورد از دیگر علل حوادث بوده است.  

طبسی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله انشعاب، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در سال گذشته بوده است .

 رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر گرگان با بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است .

طبسی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122  به این شرکت اطلاع دهند .

تصاویر
  • در سال گذشته بیش از 12 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 ثبت و رسیدگی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری