X

 آبفار استان تهران در راستای اقدامات موثر حوزه آب بدون درآمد تقدیر نامه دریافت کرد

این شرکت در راستای اقدامات موثر در حوزه آب بدون درآمد از سوی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور تقدیر نامه دریافت کرد.
یکشنبه، 12 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش اداره روابط عمومی آبفای روستایی استان تهران، در این تقدیرنامه آمده است:

با توجه به برگزاری جلسه ارائه گزارش نتایج مطالعات آب بدون درآمد مجتمع آبرسانی جامکاران و با عنایت به اقدامات موثر انجام شده در حوزه آب بدون درآمد آن شرکت بدینوسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترم معاونت بهره برداری  بویژه حوزه آب بدون درآمد آن شرکت تقدیر و تشکر به عمل می آید . امید است با پیگیری های مجدانه حضرتعالی و تداوم برنامه های مربوط شاهد کاهش بیش از پیش تلفات آب در تأسیسات تحت پوشش شرکت آبفار استان تهران باشیم.

سمیه همتی رئیس اداره مدیریت مصرف و آب بدون درآمد در خصوص مطالعات پایلوت آب بدون درآمد گفت: مطالعات مذکور در راستای بررسی و شناخت مولفه های هدررفت و و پایش هدررفت ظاهری و واقعی در مجتمع آبرسانی جامکاران از توابع شهرستان پیشوا انجام شد. با ارزیابی سیستم تولید و بررسی نقشه های پایه، مطالعات مربوط به بخش مشترکین و هدررفت ظاهری شامل تست خوشه ای کنتورها و تخمین دقت آنها و خطاهای سیستم پردازش داده ها و مصارف غیر مجاز صورت پذیرفت، سپس مطالعات مربوط به بخش هدررفت واقعی شامل محاسبات جریان مینیمم شبانه و هدررفت فیزیکی ناشی از حوادث و نشت های خطوط و تأسیسات و سرریز مخازن انجام شد. در نهایت با جمع بندی نتایج و ثبت در سامانه GIS  ، فرم بالانس آب به روش IWA تکمیل شد و با تجزیه و تحلیل اقتصادی نتایج، پیشنهادات و راهکارها جهت روش های کاهش آب بدون درآمد ارائه گردید.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری