X
کارگاه بازآموزی رابطین امور شهرستان های شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد
مدیر امور آب و فاضلاب قزوین:

 کارگاه بازآموزی رابطین امور شهرستان های شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد

کارگاه بازآموزی رابطین قدیمی و آموزش رابطین جدید امور شهرستان های تابعه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و تقدیر از رابطین، صبح امروز در محل سالن جلسات امور آبفای شهرستان قزوین برگزار شد.
دوشنبه، 01 خرداد 1402 | Article Rating

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین در ابتدای این کارگاه گفت: پتانسیل عملکرد برای تولید حرفه ای خبر و گزارش از فعالیت ها در شرکت بالا است و به این شکل می توانیم مردم را در جریان خدمات قرار دهیم.

حسین حیدری اضافه کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب لازم است همه کارکنان و مدیران، آموزش مورد نیاز در حوزه روابط عمومی را بگذرانند تا اطلاع رسانی عمومی در بهترین حالت صورت گیرد. در ادامه این نشست مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت نیز خواستار فعال سازی هر چه بیشتر رابطین از طریق به کارگیری آموزش ها و انسجام فعالیت های این حوزه در شهرستان ها شد.

سید محمد حسین ابوترابی از رابطین روابط عمومی شهرستان ها که در کنار وظایف اصلی، امور محوله روابط عمومی را انجام می دهند تقدیر و تصریح کرد: در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در حوزه صف، از این پس معیارهای ارزیابی داخلی بر اساس کلیه فعالیت های مرتبط با امور روابط عمومی صورت خواهد گرفت. ادامه این جلسه نیز به آموزش پیرامون موضوع های کاری نظیر خبرنویسی، فضای مجازی، عکاسی خبری و امور تبلیغاتی و هنری توسط سید احمد میر ابوالقاسمی، سمیه ذوالقدر، محمد آذربایجانی و یوسف احمدی برگزار شد و تبادل نظر کارگاهی با مدعوین در خصوص آن صورت گرفت.

تصاویر
  • کارگاه بازآموزی رابطین امور شهرستان های شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری