X
بازدید مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور از روابط عمومی و مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفا کردستان

 بازدید مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور از روابط عمومی و مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفا کردستان

علیرضا اقبال مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور چهارشنبه به مناسبت روز روابط عمومی در جریان سفر به استان کردستان ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی 122 با پرسنل این مرکز و همچنین مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی دیدار کرد.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402 | Article Rating

در این دیدارهای صمیمانه که آقازاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور و فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز حضور داشتند، در جمع کارکنان روابط عمومی آبفا کردستان، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر شرکت های آب و فاضلاب هستند و با تکیه بر دانش و توانایی می توانند در روند تصمیم سازی شرکتها دخیل باشند.

 

وی با تأکید بر لزوم همراهی بیشتر مدیران عامل با  روابط عمومی ها برای پیشبرد امورات این حوزه خواستار توجه بیشتر در زمینه اختصاص بودجه و منابع مالی لازم برای اجرای بهینه فعالیت های دفاتر روابط عمومی در شرکتهای آبفا شد.

در ادامه این جلسه مدیر و کارشناسان روابط عمومی شرکت آبفا کردستان به بیان نقطه نظرات، دیدگاه های و خواسته های پیرامون اجرای هرچه بیشتر وظایف و تکالیف این مجموعه پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس از این جلسه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی 122 از روند فعالیت این مجموعه بازدید نمود و فرهاد باقری مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

در پایان این بازدیدها مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور از مدیران و کارشناسان دفاتر روابط عمومی و مرکز 122 تقدیر کرد.

 

 

 

تصاویر
  • بازدید مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور از روابط عمومی و مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفا کردستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری