X
تعویض 3 دستگاه شیرفلکه کلیدی شبکه توزیع آب شهر سنقر

 تعویض 3 دستگاه شیرفلکه کلیدی شبکه توزیع آب شهر سنقر

مدیر امور آبفای شهر سنقر از تعویض 3 دستگاه شیرفلکه کلیدی شبکه توزیع آب در محله سازمانی این شهر در راستای مدیریت شبکه و کاهش زمان رسیدگی به حوادث به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.
شنبه، 11 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، محمد مهدی سلطانیان گفت: باتوجه به عمر بالای شیرآلات شبکه توزیع در محله سازمانی تعدادی از شیرآلات کلیدی این منطقه به درستی عمل نمی کرد، به طوریکه درصورت نیاز به قطعی آب جهت انجام هرگونه تعمیرات در این محله، به ناچار لازم بود آب مناطق بیشتری از شهر قطع گردد که این موضوع به هیچوجه مطلوب شرکت آب و فاضلاب نیست.

به گفته وی، به همین منظور و طی برنامه ریزی های انجام شده و به طور همزمان تعداد 3 دستگاه از کلیدی ترین شیرآلات شبکه توزیع در محله سازمانی در سایز 100 میلیمتر تعویض گردید.

سلطانیان افزود: باتوجه به اطلاع رسانی های قبلی به شهروندان درخصوص قطعی آب، خوشبختانه در هنگام عملیات اجرایی کمترین تماس ثبت شده با مرکز 122 را داشتیم و با کار همزمان دو اکیپ تعمیراتی در کمتر از 3 ساعت عملیات اجرایی پایان یافت.

مدیر امور آبفای شهر سنقر همچنین با اشاره به قدمت بالای شبکه توزیع و وجود شیرآلات فرسوده در شبکه توزیع آب سنقر، افزود: بر اساس بودجه سال 98 عملیات تعویض و نصب تعدادی دیگر از شیرآلات فرسوده در شبکه توزیع نیز پیش بینی گردیده که باتوجه به اولویت بندی ها طی ماه های آتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تصاویر
  • تعویض 3 دستگاه شیرفلکه کلیدی شبکه توزیع آب شهر سنقر
  • تعویض 3 دستگاه شیرفلکه کلیدی شبکه توزیع آب شهر سنقر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری