X
حضور پرشور همکاران آبفای خراسان رضوی در راهپیمایی روز جهانی قدس

 حضور پرشور همکاران آبفای خراسان رضوی در راهپیمایی روز جهانی قدس

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم قهرمان ايران با شرکت در راهپيمايي روز جهانی قدس عزم و اراده خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین  به نمايش گذاشتند.
شنبه، 11 خرداد 1398 | Article Rating

دراين راهپيمايي که حدفاصل میدان 15خرداد تا حرم رضوی با حضور گسترده زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) پرشورتر از سال هال قبل برگزار شد ، معاونان، مديران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي هم همگام و همراه با ديگر امت روزه دار و هميشه در صحنه ، بار ديگر ضمن اعلام پیروی از فرامين ولي امر مسلمين ، بر پشتیبانی خود از قیام انتفاضه تا آزادی قدس شریف تاکید کردند.
همکاران آبفا با برنامه ريزي پايگاه مقاومت بسیج شهيد عباسپور ساعت 9 صبح در وعده گاه ميدان بسیج حضور يافتند وبا خیل عظیم جمعیت  به سمت حرم رضوي به حرکت درآمدند کردند.
راهپيمايان در اين مراسم با در دست داشتن پرچم هاي سه رنگ ايران و فلسطین و پلاکاردهايي در حمايت از رهبري و شعارهاي کوبنده و دشمن شکن همچون"نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" "مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر اسراييل" و "مرگ بر ضد ولايت فقيه" به دنیا نشان دادند با گذشت 40سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران  همچنان پشتیبان ستمدیدگان جهان بوده و خللی در اراده آنان در حمایت از مظلومان فلسطین ایجاد نشده و نخواهد شد. 
گزارش های رسیده از دیگر نقاط استان حاکیست  مديران عامل شرکت هاي آب و فاضلاب تبصره دو تربت حيدريه، سبزوار، نيشابور و امورهاي تابعه آبفاي خراسان رضوي نیز با حضور گسترده و چشمگیر در راهپيمايي روزجهانی قدس فرياد بيزاري خود از دشمنان اسلام را به گوش جهانيان رساندند.


 

تصاویر
  • حضور پرشور همکاران آبفای خراسان رضوی در راهپیمایی روز جهانی قدس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری