X
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن خبر داد؛

 بهره مندی بیش از 3210 مشترک روستایی از آب شرب سالم و بهداشتی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن از بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای ملابداغ و بهره مندی 3210 از مشترکین روستایی ازآب شرب سالم و بهداشتی در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.
شنبه، 11 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، محمد ابراهیم فراهانی ضمن اشاره به کمبود آب شرب در روستای ملابداغ شهرستان رزن، گفت: این روستا با جمعیتی بالغ بر 3 هزارو 210 نفر از جمله روستاهای استان بود که با مشکل کم آبی مواجه بود.

وی با بیان اینکه شرکت آبفار در راستای تامین آب شرب پایدار در روستای ملابداغ در سال 97 نسبت به طراحی و شروع عملیات آبرسانی با حفر یک حلقه چاه مکانیکی به عمق 134 متر اقدام کرد: به همین منظوراجرای خط برق به طول 100 متر،نصب ترانس برق و اجرای خط پمپاژ به طول یک هزارو 500 متر با لوله پلی اتیلن سایز 160 میلی متر با هزینه ای بالغ بر 6 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات مجتمع های آبرسانی عملیاتی شد.

فراهانی بااذعان به اینکه طرح مذکور در ماه مبارک رمضان سال جاری، راه اندازی و بهره برداری شد؛عنوان کرد: همزمان با بهره برداری از این طرح؛ 3 هزارو 210 نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی در نهایت درهمین رابطه توضیح داد: پروژه روستای ملابداغ از جمله پروژه هایی بود که با الحاق به مجتمع آبرسانی تخت در دی ماه سال گذشته؛ طی بازه زمانی چهارماهه به طور کامل به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری