X
 بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای اجرای شبکه فاضلاب  در استان کرمان هزینه شد
مدیرعامل آبفای استان کرمان :

  بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای اجرای شبکه فاضلاب در استان کرمان هزینه شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: 4 هزار میلیارد و 372 میلیون تومان برای اجرای یکهزار و 544 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب تا پایان سال 1401 در شهرهای کرمان، سیرجان،زرند،کهنوج، ماهان و پاریز هزینه شد.
دوشنبه، 28 فروردین 1402 | Article Rating

علیرضا عبدیان گفت: 1200 کیلومتر از خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر کرمان تا پایان سال گذشته اجرا شد و بخش خصوصی و سرمایه گذار این طرح تا کنون 700 کیلومتر از تعهدات خود را به انجام رسانده و امیدواریم تا سال آینده این طرح به پایان برسد.
وی هدف از اجرای این طرح را کاهش مشکلات زیست محیطی، بازچرخانی آب و کمک به صنایع استان عنوان کرد و افزود: طرح فاضلاب در شهر کرمان با پیشرفت 46 درصد و در شهر زرند با 50 درصد پیشرفت در حال اجراست و پایان این طرح ها مواهب بسیاری را برای مردم به همراه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آبفا کرمان ادامه داد: اجرای شبکه فاضلاب در شهر کهنوج 50 درصد ، جیرفت 70 درصد و شهرهای ماهان و پاریز هر کدام 15 درصد و در بخش روستایی این طرح در 5 روستای استان نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.
وی اجرای خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهرسیرجان را به میزان 350 کیلومتر بیان کرد و افزود: اجرای شبکه فاضلاب در سایر شهرهای در حال اجرای این طرح نیز بخوبی در حال پیشرفت است و در زرند 250 کیلومتر، کهنوج 120 کیلومتر ، پاریز 91 کیلومتر و ماهان 30 کیلومتر تا کنون اجرا شده است.
 

تصاویر
  •  بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای اجرای شبکه فاضلاب  در استان کرمان هزینه شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری