X
تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در شهرک کهریز 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه:

 تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در شهرک کهریز 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون، 13.8 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و 14.6 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهرک کهریز کرمانشاه (فاز یک و 2) اجرا شده است، تأکید کرد: فاز یک شهرک تقریبا تکمیل و فاقد مشکل است و عمده مشکلات زیرساختی مربوط به فاز دو است.
چهارشنبه، 08 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس علیرضا تخت شاهی، افزود: 8 کیلومتر دیگر شبکه جمع آوری فاضلاب و 2.5 کیلومتر شبکه توزیع آب باید در این شهرک اجرا شود که به محض تأمین اعتبار، پروژه، به انجام خواهد رسید.

به گفته وی، 6 کیلومتر از پروژه اجرای شبکه توزیع آب و 13 کیلومتر از پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب این شهرک از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری اجرا شده است.

مهندس تخت شاهی تأکید کرد: تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در این شهرک به تخصیص اعتباری در حدود 40 میلیاردریال نیاز دارد.

وی یادآورشد: از آنجایی این شهرک چندسالی است که به حوزه شهری پیوسته است دارای بافت شهری و معابر نامناسب بوده و کف و بر بسیاری از کوچه های آن مشخص نیست و منازل پراکنده و نا منظم هستند و برای تکمیل و اجرای پروژه های زیرساختی نظیر آب و فاضلاب یا باید اهالی در قالب تعاونی حق و حقوق قانونی شرکت را برای اجرای پروژه های ساماندهی آب و فاضلاب بپردازند و یا اعتبار خاص دولتی توسط کمیته برنامه ریزی تخصیص یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، یادآور شد: شهرک کهریز 7 هزارنفر جمعیت دارد و دارای 985 اشتراک مجاز موجود می باشد که از خدمات آبفا استفاده می کنند و تقریبا به همین میزان نیز انشعاب غیرمجاز در این شهرک وجود دارد که باید تبدیل به انشعاب مجاز شوند تا بتوانیم به آنها خدمات ارائه کنیم، اگرچه درحال حاضر نیز، بصورت غیرقانونی از خدمات آب، استفاده می کنند.

مهندس تخت شاهی خاطرنشان کرد: در بخش هایی از شهرک که شبکه های آب و فاضلاب اجراشده است هیچ مشکلی برای آسفالت معابر وجود ندارد و شهرداری محترم می تواند نسبت به آسفالت معابر مذکور اقدام نماید.

 

تصاویر
  • تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در شهرک کهریز 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در شهرک کهریز 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری