X
بررسی وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان رودسر با حضور فرماندار و مدیرعامل شرکت آبفار گیلان

 بررسی وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان رودسر با حضور فرماندار و مدیرعامل شرکت آبفار گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در سفر یکروزه به رودسر با فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص وضعیت آب آشامیدنی روستاهای این منطقه گفت و گو کرد.
چهارشنبه، 08 خرداد 1398 | Article Rating

محب علی رنج ور با اشاره به اینکه در زمان حاضر 268 روستای شهرستان رودسر زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند، گفت: 29 هزار و 490 مشترک در این روستاها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

وی، شاخص بهره مندی روستاهای شهرستان رودسر از آب آشامیدنی را 80.7 درصد اعلام کرد و افزود: منابع تامین آب این روستاها 25 حلقه چاه و 118 دهنه چشمه است.

وی، طول خطوط انتقال و توزیع آب شرب روستاهای شهرستان رودسر را 3 هزار و 180 کیلومتر بیان و تصریح کرد: به منظور تامین فشار مناسب آب این روستاها 118 باب مخزن و 33 واحد ایستگاه پمپاژ در مدار بهره برداری است.

رنج ور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدمت بالا و فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی این شهرستان، گفت: برای اصلاح و بازسازی این شبکه ها به اعتبارات ملی نیاز است.

وی با بیان اینکه آب شرب تعدادی از روستاهای جلگه ای شهرستان رودسر از طریق چشمه سفیدآب و خط شهری تامین می شود، افزود: به منظور تقویت منابع آبی این روستاها 3 حلقه چاه در روستاهای توت کله، کلان کلایه و گواسرا حفر شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان، این چاه ها در سال جاری تجهیز و وارد مدار بهره برداری شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97 تعداد 21 پروژه آبرسانی با اعتبار مصوب 56 میلیارد ریال در شهرستان رودسر اجرا شد.

تصاویر
  • بررسی وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان رودسر با حضور فرماندار و مدیرعامل شرکت آبفار گیلان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری