X
445 رشته انشعاب آب غیر مجاز در سال ۹۷ شناسایی شد
مدیر آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:

 445 رشته انشعاب آب غیر مجاز در سال ۹۷ شناسایی شد

مدیر آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شناسایی 445 رشته انشعاب آب غیر مجاز و تبدیل آن به انشعاب مجاز در سال 97 در استان خبر داد.
چهارشنبه، 08 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "محمد  ملایی " گفت:  وجود انشعابات غیر مجاز موجب تضییع حقوق شهروندان گردیده و موجبات استفاده غیر متعارف از آب شرب را فراهم می نماید و همچنین موجب بروز خسارت به شبکه آبرسانی، کمبود و آلودگی آب و افزایش هزینه های بازسازی شبکه می گردد.

وی افزود: استفاده غیر مجاز از آب شرب جرم محسوب شده و برخورد با خاطیان از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود .

ملایی تصریح کرد : شناسایی و تشدید برخورد با انشعابات غیر مجاز و پیگیری از مراجع قضایی از اولویت های آبفا در راستای تولید وتوزیع عادلانه آب شرب می باشد، که با پیگیری و تلاش همکاران بهره برداری ، امور مشترکین، حراست و دفتر حقوقی    طی سال  ۹۷ تعداد 445 رشته انشعاب غیر مجاز شناسایی و تبدیل به مجاز گردید .

مدیر آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه از تعویض 19 هزار 250 دستگاه کنتور خراب آب در استان خبر داد و گفت : تعویض کنتورهای خراب و فرسوده  شرایط لازم جهت شفاف سازی و کنترل مصارف و خدمات‌رسانی مناسب به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌نماید.

ملایی با تاکید بر این که شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از طریق راهکارهای مختلفی درصدد است تا میزان هدر رفت آب را کاهش دهد، گفت: تعویض و استانداردسازی کنتورهای خراب و معیوب یکی از این راهکارها می باشد .

         

تصاویر
  • 445 رشته انشعاب آب غیر مجاز در سال ۹۷ شناسایی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری