X
تشکیل قطب‌های فناوری اطلاعات فرصتی برای اشتراک تجربه‌هاست
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مطرح کرد:

 تشکیل قطب‌های فناوری اطلاعات فرصتی برای اشتراک تجربه‌هاست

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تشکیل قطب های فناوری اطلاعات را فرصتی مناسب برای ارائه نتیجه دستاوردها و تجربیات به دست آمده به عنوان الگو دانست.
یکشنبه، 14 اسفند 1401 | Article Rating

کامران مقدسی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در حاشیه جلسه هم اندیشی ایجاد قطب های فن آوری اطلاعات شرکت های آب و فاضلاب کشور، با بیان اینکه طی سال های گذشته برگزاری همایش فناوری اطلاعات به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی کرونا ممکن نبود، اظهار داشت: با اقدام موثر و شایسته شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اولین هم اندیشی تشکیل قطب های فن آوری اطلاعات برگزار شد و محورهای مختلفی از جمله نیروی انسانی، شبکه و نرم افزار، سامانه، امنیت و سامانه های اطلاعات مکانی ارائه شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: چالش هایی که حوزه‌های فناوری اطلاعات با آن مواجه هستند و پیشنهاداتی که می تواند از سمت شرکت ها ارائه شود تا عملکرد شرکت های آب و فاضلاب به حداقل میزان ممکن برسد را در کنار هم اندیشی بسیار مهم در خصوص مشکلات موجود در شرکت ها و ارائه راه حل ها و تجربیات موفق را شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در پایان به نقش این استان در فعالیت های فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: هر استانی با توجه به امکانات خود، عملکردها و چالش هایی را به همراه داشته و اقداماتی نیز برای رفع مشکلات انجام شده است. تشکیل قطب ها موجب می شود به جای انجام فعالیت ها به صورت متمرکز، برنامه ها به صورت بلوک های منطقه ای اجرا شده و نتیجه دستاوردها و تجربیات به دست آمده به عنوان الگو در اختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارائه خواهد شد.

تصاویر
  • تشکیل قطب‌های فناوری اطلاعات فرصتی برای اشتراک تجربه‌هاست
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری