X
جنس کار فناوری در تمام کشور یکسان است
مدیر دفتر فناوری اطلاعات آب و فاضلاب استان ایلام:

 جنس کار فناوری در تمام کشور یکسان است

مدیر کل دفتر فناوری آب و فاضلاب استان ایلام با تقدیر از جلسه هم اندیشی ایجاد قطب های فن آوری اطلاعات شرکت های آب و فاضلاب کشور، مهمترین چالش این حوزه را مسئله هزینه ها دانست.
یکشنبه، 14 اسفند 1401 | Article Rating

نظر پور مدیر کل دفتر فناوری آب و فاضلاب استان ایلام در حاشیه جلسه هم اندیشی ایجاد قطب های فن آوری اطلاعات شرکت های آب و فاضلاب کشور با تقدیر از برگزاری این جلسه هم اندیشی، عنوان کرد: بعد از 2 سال که به صورت مجازی این همایش برگزار شد، امسال توانستیم به صورت حضوری در همایش شرکت کرده و از نزدیک با تجارب سایر همکاران در استان های مختلف آشنا شویم.

نظرپور مسئله هزینه ها را مهمترین چالش حوزه فناوری عنوان کرد و گفت: تا به امروز هزینه ها به بهترین شکل ممکن مدیریت شده و توانسته ایم اهدافی را که وزارت نیرو تعیین کرده به بهترین شکل دست پیدا کنیم. وی در ادامه با بیان اینکه استان ایلام کمترین میزان مشترکین در حوزه آب و فاضلاب را دارد، اظهار داشت: جنس کار فناوری در تمام کشور یکی است و ربطی به موقعیت جغرافیایی یا مساحت و جمعیت استان ها ندارد. بنابراین زحمتی که همکاران ما در یک استان پهناور در حوزه فناوری می کشند، به همان میزان در استان های کوچک نیز صورت می گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: استان ایلام بیشترین مرز مشترک با عراق را دارد و از همین رو با چالش های بسیاری در زمینه مسائل مرزی در این استان مواجه هستیم. بنابراین این نیاز همواره وجود داشته که پشتیبانی های خاصی نیز در حوزه فناوری برای زوار اربعین داشته باشیم. در طول سال های گذشته در شهر مهران زیر ساخت های مرتبط با حوزه فناوری آب و فاضلاب به خوبی ساماندهی شده و خدمات در حال ارائه به مردم است.

مدیر کل دفتر فناوری آب و فاضلاب استان ایلام در پایان گفت: با تلاش های صورت گرفته هیچگونه مشکلی در تامین آب زائران در طول سال به ویژه در ایام اربعین نداریم و با همیاری استان های معین، بهترین خدمات به مردم ارائه می شود.

تصاویر
  • جنس کار فناوری در تمام کشور یکسان است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری