X
 فراخوان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد ریالی در اجرای پروژه فاضلاب تایباد

  فراخوان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد ریالی در اجرای پروژه فاضلاب تایباد

فرماندار جدید تایباد در دیدار مدیر امور آبفای شهری با وضعیت منابع تامین و مشکلات آب شرب شهرستان و  پروژه ناتمام فاضلاب این شهر آشنا شد.
ﺳﻪشنبه، 07 خرداد 1398 | Article Rating

علی شادمهری گفت: امور آبفای تایباد تامین آب 24هزارو751 مشترک درشهرهای تایباد، کاریز و مشهد ریزه را بر عهده دارد.

وی منابع تامین آب شهرهای تحت پوشش را 20 حلقه چاه اعلام کرد و اظهار داشت: آب مورد نیاز شهروندان از طریق 83کیلومترخط انتقال  و 214 کیلومتر شبکه توزیع در دسترس قرار می گیرد.

به گفته وی میزان استحصال آب در امور تایباد 256 لیتر بر ثانیه و هدر رفت آب هم امور 28 درصد است.

وی شبکه توزیع آب در مناطق استقلال وتپه بهداشت را به علت کد ارتفاعی و خیابان سروش را به سبب قطر کم خط قدیمی از مشکلات آبفای تایباد اعلام کرد که خط جدید در حال نصب می باشد.

 شادمهری افزود: این امور به منظور افزایش کیفیت آب شهر کاریز محل مناسبی برای حفر چاهدر نظر گرفته است که به علت وجود برخی موانع و با وجود تخصیص اعتبار هنوز عملیات حفاری آغاز  نشده است .

وی در همین رابطه خواستار پیگیری موضوع توسط فرماندار شد و درخصوص پروژه فاضلاب تایباد هم عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر تایباد سال 1389 شروع شد و از کل 123 کیلومتر شبکه ، 25 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 54 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی هزینه اجرای پروژه را هزار و500میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: پروژه فاضلاب شهر تایباد در مرحله فراخوان مناقصه واگذاری به بخش خصوصی از طریق قرارداد بیع متقابل قرار دارد .

در پایان محسن سیاح فرماندار تایباد از گزارش کامل و جامع سرپرست امور تشکر کرد و نسبت به پیگیری مطالبات آبفا قول مساعد داد.
 

تصاویر
  •  فراخوان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد ریالی در اجرای پروژه فاضلاب تایباد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری