X
تقدیر ویژه مشاور وزیر نیرو از فعالیت‌های فرهنگی و دینی آبفای قم

 تقدیر ویژه مشاور وزیر نیرو از فعالیت‌های فرهنگی و دینی آبفای قم

فعالیت‌های فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان قم موردتقدیر ویژه امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو قرار گرفت.
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 | Article Rating
دوره آموزشی مفتاح رضوان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و ائمه جماعت و مسئولین فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
در پایان این دوره آموزشی با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته، از فعالیت‌های فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب از مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت‌های برتر با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.
در همین راستا از حجت‌الاسلام جانلو مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با حضور مهندس اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اهدا لوح تقدیری به امضا محمود رضا مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی  و دینی وزارت نیرو تجلیل به عمل آمد.
در این لوح تقدیر آمده است: با گذشت بیش از چهار دهه پرافتخار از انقلاب عزیزمان، توسعه و بالندگی روزافزون فعالیت‌های فرهنگی و دینی کشور همواره مرهون زحمات جهادی مردان و زنان مخلصی بوده که در این عرصه با کمترین امکانات بیشترین نتیجه را حاصل کردند و تلاش و اخلاص این عزیزان بر مردم نمایان و تا سال‌ها در اذهان باقی خواهد ماند. 
مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان قم و ارزیابی سالانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن  تبریک کسب رتبه «شایسته تقدیر ویژه» در میان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، از توجه به امور مهم فرهنگ و دین در جهت ترویج فرهنگ ناز، قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) در شرکت آب و فاضلاب استان قم قدردانی کرده است.
پایان خبر/
 

تصاویر
  • تقدیر ویژه مشاور وزیر نیرو از فعالیت‌های فرهنگی و دینی آبفای قم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری