X
بیانیه ماموریت و چشم انداز 22 ساله آبفای خراسان رضوی تهیه و ابلاغ شد

 بیانیه ماموریت و چشم انداز 22 ساله آبفای خراسان رضوی تهیه و ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تهیه و ابلاغ بیانیه ماموریت و چشم انداز 22ساله این شرکت (در افق سال 1420)خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 07 خرداد 1398 | Article Rating

سید ابراهیم علوی برخورداری از چشم انداز برای هماهنگ سازی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت شرکت را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: این بیانیه که با مشارکت و همراهی معاونین و همکاران تهیه شده است برای اطلاع و تلاش در جهت تحقق آن به کلیه معاونین ، مدیران ستادی و مشاورین و مجریان طرح ها، مدیران عامل  شرکت های تبصره2 ، مدیران امورهای آب و فاضلاب تابعه ، ذیحساب طرح های عمرانی ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وکلیه همکاران ابلاغ شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستای ، لوگوی نمادین شرکت نیز با نظرخواهی از همکاران  طراحی شده است .
وی دستیابی به اهداف تعرف شده در قالب نماد "+1150" را مورد اشاره قرار داد و گفت: این نماد شامل کسب رتبه اول  شرکت آب و فاضلاب در کشور، دستیابی به عدد 15 درصد درآب بحساب نیامده،به صفر رساندن میزان مراجعه حضوری مردم برای دریافت خدمات می باشد. 
علوی ادامه داد: علاوه (+) بر توسعه زیرساخت های هوشمندسازی و رعایت الزامات زیست محیطی، ارتقاء بهره وری اقتصادی و مدیریت هزینه ها از طریق شناسایی و حذف اتلاف های موجود و همچنین جلب مشارکت شرکت های دانش بنیان و خلق منابع جدید در دستور کار قرار دارد.
 

تصاویر
  • بیانیه ماموریت و چشم انداز 22 ساله آبفای خراسان رضوی تهیه و ابلاغ شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری