X
قطع انشعاب آب 500 باغ ویلا درروستاهای استان بوشهر

 قطع انشعاب آب 500 باغ ویلا درروستاهای استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر گفت: در راستای مدیریت بحران کم آبی در روستاهای نوار ساحلی تنگستان که از ایام عید به دلیل حجم بالای مسافران نوروزی خود را نمایان کرد، حذف مصارف غیرضروری را شروع کرده ایم، که در این راستا انشعاب 400 باغ ویلا در تنگستان قطع شده و 100 باغ ویلای دیگر هم در نوبت قطع انشعاب است.
یکشنبه، 05 خرداد 1398 | Article Rating

مهندس طاهریان پور بیان کرد: همچنین هزار متر مکعب در شبانه روز به آب نوار ساحلی تنگستان اضافه می شود که از محل صرفه جویی و متوازن کردن سایر نقاط است، مثل مناطقی در استان که بعضا ورودی آب آن 400 لیتر در شبانه روز برای هر نفر است که دو برابر سرانه مصوب می باشد. علاوه بر این، 7 تانکر آبرسان سیار در بخش ساحلی تنگستان فعال گردیده که قطعا با این اقدامات، چالش آب در این نقطه از استان به شرایط مطلوب تری می رسد.

وی با بیان اینکه بییشترین مشکل درباره مصرف بالای آب در باغ ویلاها مربوط به گورکات در تنگستان، گناوه و بخش کمتری در دشتستان است، تصریح کرد: در شرایطی که آب با قیمت و دشواری بالایی تولید و به خطوط انتقال می یابد، کشاورزی یا دامداری در باغ ویلاها از طریق این آب غیرمنطقی است و ایجاد مشکل برای سایر مشترکانی که در ادامه خطوط منتظر دریافت سرانه آب هستند، از این رو با همراهی خوب مدیریت ارشد استان قطع انشعاب 500 باغ ویلا با اولویت تنگستان که مصرف غیرضروری و بالاتر از سرانه داشته اند شروع شده و قطعا به پایدار شدن آب منطقه کمک می کند.

طاهریان پور همچنین با اشاره به کنترل بیشتر درخصوص آب تحویلی به روستاها از طریق نصب سامانه های اندازه گیری در ورودی هر روستا گفت: با این شیوه میزان آب تحویلی به هر روستا دقیق تر و توزیع مناسب تر می شود تا اگر مشکلی در آب گیری مشترکان باشد، مشخص شود از عدم مدیریت مصرف اهالی روستا بوده یا اشکال در عملکرد ماست و اقدام اصلاحی صورت بگیرد.

تصاویر
  • قطع انشعاب آب 500 باغ ویلا درروستاهای استان بوشهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری