X
کارگاه آموزش نرم افزار کاربردي کنترل بودجه در آبفاي خراسان رضوي برگزار شد

 کارگاه آموزش نرم افزار کاربردي کنترل بودجه در آبفاي خراسان رضوي برگزار شد

کارگاه بستن حساب هاي مالي سال 97 و دوره آموزش نرم افزار کاربردي کنترل بودجه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي  به ميزباني شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نيشابور به مدت 2 روز برگزار شد.
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 | Article Rating

در اولين روز اين برنامه نسبت به برگزاري کارگاه اقدام و در دومين روز دوره آموزش نرم افزار کاربردي کنترل بودجه تشکيل شد.
در روز نخست مدير امور مالي آبفاي خراسان رضوي ضمن تقدير از ميزباني خوب شرکت تبصره دو نيشابور  با اشاره به سياست هاي راهبردي آبفا در حوزه مالي، از مسئولان مالي به عنوان نمايندگان منتخب هيئت مديره نام برد که در قبال اسناد و چک هايي که امضاء و صادر مي کنند تعهد داشته و مسئول هستند.
علي غلامي افزود: اسناد مالي بايستي براي دستگاه هاي نظارتي خارج از شرکت شفاف و فاقد هر گونه ابهام باشد.
وي خواستار پاسخگويي همکاران به مکاتبات سازمان تامين اجتماعي و دارايي استان در مهلت مقرر  براي جلوگيري از وارد آمدن خسارت به شرکت شد و از آنان خواست در صورت مواجهه با مشکل ستاد را درجريان بگذارند تا نسبت به پيگيري موضوع و رفع مشکل اقدام شود.
وي با بيان اينکه پرداخت به امورها بر اساس روال گذشته انجام مي شود از آنان خواست به مسائل درآمدي ورود پيدا کنند تا از وجوه بيشتري برخوردار شوند.
غلامي خاطر نشان کرد: آبفاي خراسان رضوي به آن دسته از امورهايي که فروش آب روستايي و پرداخت به بازنشستگان داشته باشند و يا در اجراي طرح هاي عمراني مشارکت ميکنند ملاحظاتي را در نظر خواهد گرفت.
وي با ضروري خواندن واقعي شدن تهاتر با شهرداري ها ادامه داد: مسئولان مالي پس از بررسي دقيق نسبت به امضاي صورت جلسه تهاتر ها اقدام کنند و کميته هاي برگشت از فروش هم با دقت بيشتر صورت جلسات را تنظيم کنند.
وي با اشاره به ضرورت پي گيري پيش دريافت ها و آناليز حساب هاي راکد سنواتي ، از شرکت هاي تبصره دو خواست با هماهنگي با امير نوروزي رئيس اداره نظارت مالي و تلفيق اسناد آبفاي استان ، برنامه زمان بندي با حسابرس براي رسيدگي و برگزاري مجامع در مهلت مقرر را مدنظر قرار دهند و نتيجه را قبل از نشست مجمع بررسي عملکرد سال 97 شرکت (23تيرماه سال جاري) به ستاد اعلام کنند.
معاون مالي و پشتيباني شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي هم در روز دوم نشست  در سخناني از شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نيشابور  به سبب ميزباني و از حضور فعال و به موقع همکاران مالي در کارگاه و دوره آموزشي تقدير کرد .
محمدرضا اسمعيل زاده سال گذشته را سال خوبي توصيف کرد که منابع مالي نسبت به بودجه افزايش يافت و سياست استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي در حوزه هاي مختلف به ويژه بهره برداري و سرمايه گذاري ها، به عملکرد مثبت شرکت انجاميد.
وي از مسئولين مالي خواست از لاک دفاعي خارج شوند و فقط دنبال  کنترل هزينه و دست مزد نباشند بلکه انتظار اين است که با تجزيه و تحليل درست اطلاعات ، کمک حال مديران بوده و در پيشبرد برنامه ها و تحقق اهداف شرکت  گام برداند.

 

تصاویر
  • کارگاه آموزش نرم افزار کاربردي کنترل بودجه در آبفاي خراسان رضوي برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری