X
شناسایی و رفع 716 مورد نشت آب از شبکه توزیع در چهار شهر خراسان رضوی

 شناسایی و رفع 716 مورد نشت آب از شبکه توزیع در چهار شهر خراسان رضوی

مدیر دفتر مدیریت مصرف ومطالعات کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از شناسایی و رفع 716 مورد نشت آب از شبکه توزیع در چهار شهر استان خبرداد و گفت:  از رفع نشت 31 لیتر بر ثانیه از هدررفت آب جلوگیری شد. 
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 | Article Rating

سید احمد رضا رضوانی این شهرها را نیشابور، سبزوار ، تربت حیدریه و قوچان اعلام کردو اظهار داشت: با عنایت به نتایج اثربخش عملیات نشت یابی سال 96 و تاثیر این عملیات در کاهش هدررفت واقعی، پروژه نشت یابی با اعتبار پنج میلیارد و 20میلیون ریال در نیمه دوم سال 97در شهرهای یادشده به اجرا درآمد.
وی با اشاره به چالش های موجود در شناسایی منابع تولید جدید و افزایش قابل توجه هزینه های تولید و انتقال آب شرب متذکر شد: مقوله مدیریت توزیع و مصرف در صنعت آب مورد توجه جدی قرار دارد.
رضوانی یکی از مهمترین عوامل تسریع و اتمام به موقع عملیات نشت یابی را تهیه لوازم نوسازی انشعابات و بازسازی شبکه و آمادگی اکیپهای رفع اتفاقات جهت رفع نشت دانست تا ضمن صحه گذاری بر نشت شناسایی شده نسبت به ادامه فرآیند نشت یابی اقدام شود.وی اظهار امیدواری کرد: کاهش میزان هدررفت واقعی به کاهش هزینه های تولید و ذخیره منابع تولید منجر شود.

تصاویر
  • شناسایی و رفع 716 مورد نشت آب از شبکه توزیع در چهار شهر خراسان رضوی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری