X
با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی انجام شد؛

 بررسی عملکرد سال 97 و اهداف سال 98 شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه

مجمع عمومی شرکت آب وفاضلاب ساوه به منظور بررسی عملکرد و اهداف سالجاری این شرکت با حضور سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی در محل شرکت آب وفاضلاب ساوه برگزار گردید.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی در مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب ساوه که با حضور  مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس شهباز مدیرعامل ، معاونین و پرسنل شرکت آبفا ساوه در محل سالن جلسات آبفای ساوه برگزار شد ، پس از ارائه گزارش عملکرد ، برنامه ها و اهداف سال  98 شرکت آبفا ساوه توسط معاونین این شرکت ، دیگر همکاران نیز مشکلات و چالش های موجود را عنوان نموده و  مهندس عرفانی نسب پاسخ های لازم و قانونی را ارائه نمود.

 مهندس شهباز  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ساوه با اشاره به پروژهای توسعه شبکه و انشعابات فاضلاب در سطح شهر ساوه  به عنوان  یکی از دغدغه های مهندس عرفانی نسب گفت: با توجه به حضور مهندسین مشاور طرح در این جلسه ، سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی خواستار نظارت دقیق و سرعت بخشیدن به عملکرد پیمانکاران شد.

     وی  در پایان تصریح کرد : مهندس عرفانی نسب  به نگهداری و بهره برداری درست از تاسیسات و بروز رسانی آنها و همچنین تملک املاک شرکت تاکید نمود .

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری