X
دو راهکار آبفاي خراسان رضوي براي تامين آب کيفي شهر ريوش شهرستان کاشمر

 دو راهکار آبفاي خراسان رضوي براي تامين آب کيفي شهر ريوش شهرستان کاشمر

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي برنامه هاي اين شرکت براي تامين آب کيفي شهروندان در شهر ريوش را اعلام کرد.
ﺳﻪشنبه، 24 اردیبهشت 1398 | Article Rating

سيد ابراهيم علوي در گفتگو با برنامه گزارش 5 شبکه سيماي استان گفت:شهر رويش به دليل برخورداري از دو منبع تامين آب مشکلي از نظر کميت ندارد ولي به لحاظ کيفيت باعث گله مندي مشترکان شده است.
وي برنامه راهبردي اين شرکت براي رفع نگراني مردم ريوش را تهيه دو برنامه دانست و اظهار داشت: در فاز نخست  قرار بود سال گذشته آب از بند خوشرود با اجراي  پنج هزارو 500متر لوله گذاري به ريوش منتقل شود که در پي نوسان قيمت ها ،  مناقصه مربوط به اين پروژه به سبب عدم خريد لوله عملياتي نشد .
وي در همين رابطه از تجديد مناقصه و انتخاب و تعيين پيمانکار و تحويل زمين خبر داد که مقرر شد پيمانکارضمن خريد لوله ، نسبت به اجراي پروژه در بازه زماني 9ماه و با اعتبار 18ميليارد ريال اقدام کند.
وي بر تامين 10ميليارد ريال اعتبارديگر براي برق رساني به بند خوشرود تاکيد کرد و ادامه داد: با اتمام اين پروژه 10ليتر برثانيه آب با کيفيت وارد شبکه توزيع شهر ريوش خواهد شد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: در فاز دوم و پس از اجراي پروژه آبرساني از بند خوشرود ، يک باب تصفيه خانه آب طراحي شده به روش "الترافيلتراسيون" در ريوش راه اندازي مي شود.
علوي اعتبار ساخت اين تصفيه خانه را 50ميليارد ريال ذکر کرد و گفت: در حال پيگيري تامين اين مبلغ از طريق مراجع ذيربط هستيم.     

تصاویر
  • دو راهکار آبفاي خراسان رضوي براي تامين آب کيفي شهر ريوش شهرستان کاشمر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری