X
رئيس، دبير و اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منکر شرکت آبفاي خراسان رضوي معرفي شدند

 رئيس، دبير و اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منکر شرکت آبفاي خراسان رضوي معرفي شدند

رئيس، دبير و اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منکر شرکت آبفاي خراسان رضوي در نشست دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر و مديرعامل آبفاي استان معرفي شدند.
ﺳﻪشنبه، 24 اردیبهشت 1398 | Article Rating

سيد عبدالله ارجائي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر خراسان رضوي با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان حکم انتصاب سید ابراهیم علوی مديرعامل  را به عنوان رئيس و همچنین احکام دبير و اعضاي شوراي امربه معروف و نهي از منکر شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي را اهداء کرد.
در اين نشست دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر خراسان رضوي سياست ها ، اهداف و برنامه هاي اين ستاد را به اطلاع رساند.
سيدعبدالله ارجائي به نقش و تاثير فريضه امر به معروف و نهي از منکر اشاره کرد و گفت: يکي از وظايف اين ستاد شناسايي و معرفي الگوهاي رفتاري به جامعه مي باشد تا ديگران هم با تاسي از آنان در مسيرهاي درست رفتاري و اخلاقي قرار بگيرند.
مديرعامل آبفاي خراسان رضوي هم از همکاران اين شرکت به عنوان افرادي پرتوان و اهل دل نام برد که پيشتاز در اجراي برنامه هاي متنوع اخلاقي و رفتاري مي باشند.
سيد ابراهيم علوي افزود:برگزاري دوره هاي آموزش اخلاق با استفاده از اساتيد مجرب و همچنين معرفي و تقديراز همکاران نمونه درهرماه از جمله اقدامات اين شرکت درراستاي سياست هاي راهبردي ستاد در تشويق معروف و تقويت اخلاق مي باشد که منجر به رشد فضائل و کاهش رذائل خواهد شد.
 

تصاویر
  • رئيس، دبير و اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منکر شرکت آبفاي خراسان رضوي معرفي شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری