X

 تست13

تست
ﺳﻪشنبه، 10 اردیبهشت 1398 | Article Rating

                                                                     

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

اوراق شرایط شرکت در مناقصه عمومی (یک مرحله­ای) با ارزیابی کیفی

 

ماده1- موضوع مناقصه

خرید ، تحویل(شامل بارگیری، حمل وتخلیه) مقدار1200(یکهزارو دویست) تن آهک هیدراته 2(ca(OH با درجه خلوص حداقل 85 درصد و مطابق با استاندارد2748ISIRI "ویژگی­های آهک مورد استفاده در تصفیه آب آشامیدنی و صنایع غذایی"سازمان استاندارد ایران و براساس پیوست­های شرح داده شده در ذیل با مجموع 25 برگ که تمامی پیوست­ها جزء لاینفک این اوراق محسوب می­گردد:

-         پیوست شماره 1 شرح درخواست خرید آهک در 2 برگ

-         پیوست شماره 2- جدول پیشنهاد قیمت در 2 برگ

-         پیوست شماره3- تعهدنامه پیشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان از معاملات دولتی 22/10/1337 در 2برگ

-         پیوست شماره 4- دستورالعمل نحوه ارایه خدمات در تاسیسات آب و فاضلاب در 2 برگ

-         پیوست شماره5- برنامه زمانبندی تحویل آهک در 2برگ

-         پیوست شماره 6- فرم ارزیابی فروشنده­های مواد شیمیایی در 17برگ

تبصره1: محل اعتبار خرید مواد موضوع مناقصه ازمحل اعتبارهای جاری شرکت می­باشد.

تبصره2: متقاضی شرکت در مناقصه می­بایست توانایی ظرفیت تولید و تحویل موضوع مناقصه در مدت زمان تعیین شده را دارا باشد.

تبصره3: متقاضی شرکت در مناقصه می­بایست دارای مجوز تولید محصول از سازمان صنایع و معادن ایران در مورد تولید محصول موضوع مناقصه به نام شرکت تولید کننده دارای تاریخ اعتبار در زمان عقد قرارداد باشد.

تبصره4: متقاضی شرکت در مناقصه می­بایست از تولیدکننده­های داخلی آهک و یا نماینده رسمی آن­ها باشند. در صورتی­که شرکت‌کننده در مناقصه نماینده رسمی شرکت تولیدکننده باشد، می­بایست قرارداد و مدارک نمایندگی خود را همراه با پیشنهاد شرکت در مناقصه ارایه نماید. هم­چنین پیشنهاد دهنده می­بایست متعهد گردد که در صورت برنده شدن در مناقصه، بدون اطلاع و تایید دستگاه مناقصه­گزار، اقدام به تغییر قرارداد خود و تامین ماده از تولید کننده جدید دیگری ننماید. تخلف از این امر مشمول فسخ در ماده 14 این اوراق می­گردد.

تبصره5: نظر به این­که مواد موضوع مناقصه به صورت بسته‌بندی20 الی 25 کیلوگرمی و پالت‌دار به مناقصه گزار تحویل می­گردد و از این حیث ممکن است، امکان تحویل دقیق مقدار مورد نظر این شرکت برای برنده مناقصه مقدور نشود، بنابر این ملاک تعیین وزن برای پرداخت وجه، صورت­حساب برنده مناقصه، برگه باسکول(بدون احتساب وزن پالت)، رسید انبار مربوطه و تایید دستگاه نظارت مقیم می­باشد. هم­چنین در خاتمه قرارداد مجموع محموله­های تحویل شده با احتساب یک درصد (1% ±) تلرانس برای مناقصه‌گزار قابل پذیرش خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره6: برنده مناقصه می­بایست قبل از ارسال محموله، هماهنگی لازم را به صورت مکتوب با دستگاه نظارت مقیم در مورد انجام نمونه­برداری و ارایه نتیجه آزمایش جهت تایید و یا عدم تایید آن توسط دستگاه نظارت به عمل آورد. در صورت عدم تایید آزمایشگاه دستگاه نظارت، برنده مناقصه مکلف است، پس از اعلام دستگاه نظارت، نسبت به مرجوع نمودن آن ظرف مهلت سه روز کاری با هزینه خود اقدام نماید و در صورت تاخیر، مناقصه‌گزار هیچ­گونه مسئولیتى در قبال استرداد  آن محموله به برنده مناقصه نخواهد داشت و بهاى این محموله و هم­چنین تمامی هزینه­های ناشی از آن از صورت­حساب برنده مناقصه کسر خواهد شد. چنانچه مورد یاد شده بیش از پنج(5) بار تکرار شود، قرارداد مربوطه وفق مفاد ماده­ 15 این اوراق فسخ خواهد شد.

تبصره7: ارایه مشخصه­های کیفی تولید محصول و هم­چنین یک نسخه از آنالیز محصول به همراه حمل هر محموله از سوی تولیدکننده­ الزامی است. چنانچه مشخصه­های ارایه شده در برگ آنالیز با موضوع مناقصه منطبق باشد، اجازه تخلیه محموله داده خواهد شد. 

تبصره8 : برنده مناقصه موظف است جهت توزین و تایید مقدار محموله حمل شده، به مراکزی که مورد تایید دستگاه نظارت مقیم می­باشد، مراجعه و نسبت به دریافت برگه توزین اقدام نماید. ملاک تعیین وزن برای صدور رسید انبار، برگه باسکول و تایید دستگاه نظارت مقیم می­باشد.

تبصره9: برنده مناقصه متعهد است، تمامی مواد موضوع مناقصه را منطبق با درخواست مناقصه گزار (ماده1) و مطابق با استاندارد 2748 ISIRI، از نظر درصد خلوص و مقدار کربنات کلسیم تهیه یا تولید نموده و به مناقصه‌گزار تحویل نماید و در موردهایی که استانداردهای ملی در مورد مشخصه مورد نظر تدوین نشده باشد، رعایت استانداردهای بین­المللی از سوی برنده مناقصه الزامی است.

تبصره 10: در صورتی­که شرکت‌کننده در مناقصه نماینده رسمی شرکت تولیدکننده باشد، می­بایست قرارداد و مدارک نمایندگی خود را همراه با پیشنهاد شرکت در مناقصه ارایه نماید. هم­چنین پیشنهاد دهنده می­بایست متعهد گردد که در صورت برنده شدن در مناقصه، بدون اطلاع و تایید دستگاه مناقصه­گزار، اقدام به تغییر قرارداد خود و تامین ماده از تولید کننده جدید دیگری ننماید. تخلف از این امر مشمول فسخ قرارداد موضوع ماده 14 این اوراق می­گردد.

تبصره11: شرکت کننده­ در مناقصه می­تواند در صورت وجود هرگونه ابهام در اسناد مناقصه مراتب را در اسرع وقت با بازرگانی وقراردادها دورنویس:88954919 و مدیرتصفیه خانه شماره 2 دورنویس: 44105269 و مدیرتصفیه خانه جلالیه دورنویس: 88973040 مکاتبه نمایند.

تبصره 12 : برنده مناقصه موظف است برنامه زمان بندی تفضیلی فروش مواد موضوع مناقصه را تهیه وبه دستگاه نظارت خریدارارائه نماید.

تبصره13: متقاضی شرکت در مناقصه می­بایست تمامی محموله­های ارسالی از محل کارخانه را به صورت پالت‌دار و شرینگ شده ( بسته‌های مناسب 20 الی 25 کیلوگرمی از جنس لمینیت) تحویل نماید.

 

ماده 2- مدت و محل تحویل:

برنده مناقصه موظف است، حداکثر ظرف مدت12 (دوازده) ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد مواد موضوع مناقصه (مندرج در ماده یک) پس از تولید یا تهیه با هماهنگی و تایید دستگاه نظارت مقیم و عالیه و براساس برنامه زمان­بندی ارائه شده به انبار شرکت مناقصه گزار واقع در نشانی­های اعلام شده در پیوست 5 حمل و در قبال صورت­جلسه تحویل و تایید مواد و رسید انبار و برگه­های باسکول و برگه­های تحویل و خروج محصول تحویل نماید.

 تبصره1: برنده مناقصه اقرار می­نماید به این که از مشخصه‌های مواد مورد معامله و محل تحویل آن اطلاع کامل دارد و هیچ امر مجهولی باقی نمانده است که در آینده مستند به جهل عنوان شود.

تبصره­2: برنده مناقصه  باید هر محموله را حداکثر ظرف سه (3) روز کاری پس از درخواست کتبی مناقصه‌گزار و اعلام مقدار مورد نیاز و محل (یا محل­های) تخلیه، تحویل واحد درخواست کننده نموده و زمان دقیق ارسال محموله را جهت حضور نمونه­بردار دستگاه نظارت اعلام نماید.

تبصره3: برنده مناقصه در هنگام حمل و تحویل مواد موضوع مناقصه موظف به رعایت آیین نامه حمل مواد خطرناک می‌باشد و حمل محموله‌ها می بایست توسط ماشین‌های مجهز و راننده‌های آموزش دیده جهت رعایت موارد ایمنی، انجام پذیرد. بدیهی است درصورت عدم رعایت مقررات مذکور و بروز هرگونه حادثه و صدمه مالی و جانی به این شرکت یا اشخاص ثالث مسئولیت­های ناشی از آن به عهده برنده مناقصه می­باشد.

تبصره­4: برنده­ مناقصه هنگام حمل و تخلیه­ هر محموله، ملزم به استفاده از رانندگان ماهر و آموزش دیده در زمینه­ حمل و تخلیه­ آهک بوده و مناقصه‌گزار هیچ­گونه مسئولیتی جهت تخلیه یا حادثه­های احتمالی در زمان تحویل و تخلیه ندارد. مسئولیت رعایت الزامات ایمنی، تهیه و تامین تمامی تجهیزهای ایمنی جمعی و فردی جهت تخلیه محموله به عهده برنده مناقصه بوده و استفاده از تجهیزهای فوق در زمان تخلیه الزامی است و در صورت عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و بروز هر گونه حادثه این شرکت مسئولیتی به عهده نخواهد داشت و در صورت عدم رعایت موارد فوق، مناقصه‌گزار می­تواند از ادامه انجام فرآیند تا زمان رعایت ایمنی و فنی و تامین تجهیزهای لازم جلوگیری نماید. در این موارد جبران هرگونه خسارت ناشی از تاخیر درتحویل محموله به عهده برنده مناقصه بوده و برنده مناقصه  مشمول موارد ذکر شده در ماده 16جریمه تاخیر، قصور و سهل­انگاری خواهد شد.

تبصره5: مسئولیت جبران هرگونه آسیب، ضرر و زیان یا خسارت وارده به پرسنل مناقصه‌گزار یا برنده مناقصه و هم­چنین جبران خسارت وارده به تجهیزها، ابنیه و فضای سبز و تاسیسات شرکت مناقصه‌گزار و اشخاص ثالث، که در اثر هرگونه قصور یا سهل­انگاری برنده مناقصه وارد گردد به عهده برنده مناقصه می­باشد و مناقصه‌گزار هیچ­گونه مسئولیتی در قبال برنده مناقصه و اشخاص ثالث ندارد.

تبصره6:با توجه به اینکه مقدار مصرف آهک در فصول مختلف سال بسته به کیفیت آب خام ورودی به تصفیه خانه متغییر می باشد، لذا مقادیر وزمان ماده موضوع قراردادتحویلی با هماهنگی واحد درخواست کننده می باشد.

 

 

ماده3 ـ سپرده شرکت در مناقصه:

متقاضیان شرکت درمناقصه می بایستی مبلغ 000ر000ر240( دویست و چهل میلیون) ریال را بعنوان سپرده شرکت درمناقصه به یکی ازطرق ذیل تهیه  و درپاکت تضمین(الف) قراردهند،بدیهی است امضای اوراق شرایط شرکت درمناقصه به منزله پذیرش کلیه مواردذکرشده در آن میباشد.

1-3-رسیدپرداختمبلغ 000ر000ر240( دویست و چهل میلیون) ریال بعنوانسپرده به صورت نقدی بحساب شماره 1-1946533-4-139 نزد بانک سینا شعبه فاطمی غربی به نام شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران

2-3- ضمانتنامه بانکی به مبلغ 000ر000ر240( دویست و چهل میلیون) ریال به مدت اعتباری حداقل3(سه) ماه وقابل تمدید،صادره ازیکی ازبانکهای دولتی یاخصوصی کشور(دارای مجوزلازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) بنام شرکت تامین وتصفیه آب و فاضلاب تهران به انضمام تایید یه بانک مربوطه

3-3- چک بانکی تضمینی به مبلغ000ر000ر240( دویست و چهل میلیون) ریال صادره ازیکی ازبانکهای دولتی یاخصوصی کشور(دارای مجوزلازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) بنام شرکت تامین وتصفیه آب و فاضلاب تهران.

تبصره 1 : هرگونه تضمین دیگری که به غیرازیکی از سه روش فوق بعنوان سپرده شرکت درمناقصه ارایه گردد، باعث حذف شرکت کننده مربوطه خواهدشدو به پیشنهادی های فاقدسپرده ، سپرده های مخدوش، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 2 : درصورتی که شرکت کنندگان مبلغ سپرده شرکت درمناقصه رابه صورت نقدی،چک تضمینی ویاچک بانکی واریزنمایندبرای استردادوآزادسازی سپرده شرکت درمناقصه می بایست شماره حساب بانکی شرکت خودرا به صورت مکتوب به این شرکت اعلام نمایند.

تبصره 3:درصورت وجودمطالبات درحسابهای این شرکت ازسوی شرکت کنندگان درمناقصه امکان استفاده ازمطالبات برای سپرده شرکت درمناقصه وجود ندارد.

 

ماده4- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه و نحوی ارایه پیشنهادها:

متقاضی­های شرکت در مناقصه می­بایست، اسناد مناقصه را حداکثر تا ساعت 16:00روز چهارشنبه به تاریخ 11/2/98 از محل دبیرخانه این شرکت  واقع درتهران- خیابان فاطمی- خیابان حجاب- شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران - دریافـت نموده ضمن اعلام قبول قطعی تمامی شرایط مندرج در اسناد مناقصه، نسبت به ارائه اسناد مناقصه در پاکات مربوطه به شرح ذیل اقدام نمایند.

پاکت ارزیابی کیفی : تکمیل فرم های ارزیابی کیفی مندرج در پیوست 6 به همراه مستندات مربوطه ونیز سایر اسناد ومدارک موردنیاز در بند های 1-4الی 3-4برای ارزیابی کیفی به شرح مندرج در اسناد مناقصه

پاکت( الف ) سپرده شرکت درمناقصه

پاکت ( ب): یک نسخه مهروامضای شده از اوراق شرایط شرکت در مناقصه

پاکت (ج) : برگه پیشنهادقیمت پیوست شماره دو را بر اساس ماده 5 اوراق شرایط مناقصه را مهمور به مهر وامضای تعهدآور شرکت کننده در مناقصه 

پاکت (د) : پاکتهای (الف و ب وج ) را درپاکت دربسته لاک ومهرشده چهارم قراردهند.

شایان ذکراست پاکت ارزیابی کیفی به صورت جداگانه ضمیمه پاکت (د) میشود و در روی پاکت اخیر موضوع مناقصه، نام و نشانی پیشنهاد دهنده و تاریخ تسلیم پیشنهاد را نوشته و پیشنهادهای خود را حداکثر تا ساعت 16:00روز شنبه به تاریخ 21/2/98 به دبیرخانه این شرکت  تحویل داده و رسید اخذ نمایند. پاکت مزبور، فقط در جلسه کمیسیون گشوده خواهد شد.

اسناد و مدارک مورد نیاز عبارتند از :

1-4- تکمیل مشخصه‌های شرکت و ارایه رونوشت، مصدق اساس­نامه شرکت و روزنامه رسمی تاسیس شرکت و آخرین تغییر آن در مورد دارنده­های امضاء مجاز شرکت برای اسناد مالی و تعهدآور یا پروانه فعالیت مرتبط از سازمان مربوطه و گواهینامه ثبت نام مودیان مالیاتی و تصویر ثبت نام درسایت (http://iets.mporg.ir )

2-4- شرکت کننده گان در مناقصه بایستی ارائه گواهی اصالت صاحبان امضاء مجاز شرکت خود که به تایید دفاتر اسناد رسمی رسیده باشد را ارائه نماید و همچنین شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء مجاز کپی برابر اصل شده را به منظور کنترل قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی را در پاکات پیشنهاد ارزیابی کیفی به این شرکت ارسال نماید.

3-4- چنانچه شرکت کنندگان در مناقصه دارای سوابق اجرایی کار (قراردادهای منعقده در حال اجرا و یا اتمام یافته با شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران) در سنوات گذشته و یا در حال حاضر باشند می بایست رضایت نامه کتبی کار مربوطه را ، در پاکت پیشنهاد ارزیابی کیفی به همراه سایر اسناد مناقصه ارائه نمایند در غیر این صورت از باز کردن پیشنهاد آنان خوداری خواهد شد .

تبصره1: مدارک خواسته شده در سال­های مورد نظر در استخراج امتیاز ارزیابی پیشنهاد دهنده­ها، توسط کمیته ارزیابی فنی بازرگانی موثر می­باشد.

تبصره 2: مدارک و مستندات ارائه شده پیشنهاد دهندگان برای ارزیابی کیفی در کمیته ارزیابی کیفی مورد بررسی قرارگرفته و حداقل امتیاز قابل قبول 65 می باشد و فقط پاکت قیمت شرکت هایی که امتیاز قابل قبول را کسب نموده اند گشوده خواهد شد (پاکت قیمت شرکت هایی که در ارزیابی کیفی حداقل امتیاز لازم را کسب ننموده اند بدون بازگشایی عینا به نماینده شرکت ها اعاده خواهد شد)

ماده 5- نحوه ارایه پیشنهاد قیمت وتعدیل :

متقاضی­های شرکت در مناقصه می­بایست، قیمت پیشنهادی خـود را به صورت مقطوع به تفکیک بهای مواد و خدمات (کرایه حمل، بارگیری و تخلیه) مندرج در اسناد پیوست مناقصه با احتساب کلیه  عوارض متعلقه و تمامی هزینه­های مربوطه را به عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت پیوست اوراق شرایط (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ) ممهور به مهر و امضاهای تعهدآور شرکت­کننده در مناقصه در پاکت"ج" قرار دهند. ملاک تشخیص صحت، ارقامی است که به حروف نوشته شده باشند و در صورت عدم ارایه پیشنهاد قیمت به ترتیب مورد اشاره مسئولیت ناشی از آن درخصوص چگونگی محاسبه، کسر مالیات و عوارض متعلقه به عهده پیشنهاد دهنده می‌باشد و شرکت از این حیث در برابر اشخاص طرف معامله واشخاص ثالث هیچ‌گونه تعهدی ندارد و در ضمن هیچ گونه تعدیل مالی شامل افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و حمل وتخلیه به مبلغ پیشنهادی تعلق نخواهدگرفت.

بدیهی است، درصد و مبلغ مالیات برارزش افزوده بر اساس قانون و مالیات برارزش افزوده سالانه محاسبه و قابل اجرا می‌باشد و در صورت ارایه گواهی‌نامه ثبت نام مودیان مالیاتی و ارایه صورت‌حساب طبق فرمت وزارت دارایی و بر اساس صورت­حساب­های ارسالی پرداخت خواهد شد. 

تبصره1: مدت اعتبار پیشنهاد شرکت کننده­ها در مناقصه می­بایست حداقل 3(سه) ماه از تاریخ ارایه پیشنهاد باشد و در ضمن پیشنهاد دهنده­ها نمی­توانند بیش از یک پیــشنهاد ارایه نمــایند. در صورتی­که مناقصه به دلیل پایان مدت اعتبار پیشنهادها تجدید شود، این شرکت متعهد است هزینه­های مربوط به تمدید ضمانت­نامه­ها را پس از اعلام کتبی بانک صادر کننده ضمانت­نامه به شرکت کننده­های مناقصه، پرداخت نماید.

تبصره2: هرگــونه تغییر در قیمت پیشنهادی از سوی شرکت کننده­ها پذیرفته نخواهد شد، در ضمن پس از گرفتن پاکت پیشنهاد قیمت شرکت کننده­ها، مناقصه می­بایست به صورت قابل گواهی توسط اعضای کمیسیون مناقصه انجام پذیرد.

تبصره 3: در صورت وجود هر گونه ابهامی در پیشنهاد قیمت، مناقصه­گزار مبادرت به رد پیشنهاد مذکور می­نماید. تشخیص ابهام بر عهده اعضای کمیسیون مناقصه­گزار می­باشد.

تبصره4: هیچ­گونه تغییر، اصلاح، جایگزینی و انصراف بعد از تحویل پاکت ها به واحد تحویل گیرنده اسناد که از سوی مناقصه­گزار در اوراق مناقصه تعیین شده است، امکان پذیر نمی­باشد.

 

ماده 6- پیشنهادهای غیر قابل بررسی:

 1- 6- پیشنهادهایی که فاقد سپرده یا ضمانت­نامه معتبر و یا دارای ضمانت­نامه مشروط و یا کسر سپرده باشد و یا چک عادی به عنوان سپرده شرکت در مناقصه ضمیمه آن­ها باشد.

2- 6- پیشنهادهایی که به تشخیص کمیسیون مناقصه مبهم و یا مشروط، مخدوش، ناقص و یا بدون امضاء برگ شرایط و پیشنهاد قیمت باشد.

3- 6- پیشنهادهایی که بعد از مدت مقرر در این اسناد ارایه شده باشد.

تبصره1: در مورد اشخاص حقوقی الزامی است، تمامی صفحه­ها توسط صاحب­های امضای مجاز و تعهدآور که در اساس‌نامه و روزنامه‌ رسمی قید گردیده، تایید شود. در غیر این صورت اسناد ناقص تلقی می‌گردد.

تبصره2: چنانچه شرکت­کننده، اسناد و ضمانت­نامه مخدوش یا جعلی ارایه نماید. علاوه بر تعقیب قانونی موضوع، مراتب به بانکی که ضمانت­نامه به نام آن صادر شده است، اعلام و در هر حالت حتی در صورت برنده شدن در مناقصه نیز پیشنهاد شرکت­کننده مردود خواهد بود.

 

ماده 7- تاریخ و محل تشکیل کمیسیون مناقصه:

1-7- پاکات ارزیابی کیفی در روز یکشنبه مورخ 22/2/98 در ساعت 9:00در دفتر امور بازرگانی و قراردادها واقع در تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مفتوح و جهت ارزیابی کیفی به کمیته ارزیابی کیفی ارسال خواهد گردید.

2-7- پاکات (الف، ب، ج) در ساعت 10:00روز سه شنبه مورخ 24/2/98 باحضور اعضاء کمیسیون مناقصه در دفتر امور بازرگانی وقراردادها باز و قرائت خواهند شد.

 

ماده 8- ضبط و استرداد سپرده شرکت در مناقصه :

سپرده نفرهای اول و دوم برنده مناقصه تا ارایه ضمانت­نامه حسن انجام تعهدها و مهر و امضاء قرارداد توسط برنده مناقصه، نزد این شرکت نگه­داری خواهد شد و چنانچه برنده اول منـاقصه از تاریخ ابلاغ کتبـی ظـرف مـدت 7 روزکاری نسبت به ارایه تضمین حسن انجام تعهدها و انعقاد قرارداد اقدام ننمایند، سپرده وی بدون انجام تشریفات قضایی به نفع این شرکت ضبط می­گردد و در این حالت مراتب به برنده دوم مناقصه اعلام خواهد شد. چنانچه نفر دوم نیز ظرف مدت مذکور نسبت به ارایه تضمین حسن انجام تعهدها و انعقاد قرارداد اقدام ننماید، سپرده وی نیز بدون انجام تشریفات قضایی به نفع این شرکت ضبط و مناقصه تجدید خواهد شد. بدیهی است آزادسازی و استرداد سپرده سایر شرکت کننده­ها در مناقصه، پس از تنظیم و امضا صورت­جلسه کمیسیون مناقصه صورت خواهد پذیرفت.

تبصره 1 : درصورتیکه برنده مناقصه به دلایلی درهفت روز تعیین شده موفق به ارائه تضمین حسن انجام تعهدات ومدارک به جهت انعقاد قرارداد نشود براساس درخواست کتبی برنده مناقصه زمان مذکور با توجیه مستند ومدلل وتصویب مدیرعامل این شرکت می تواند تا دوبرابر افزایش یابد.

تبصره 2: پس از تسلیم ضمانت­نامه انجام تعهدها و مهر و امضاء نسخه­های قرارداد توسط برنده مناقصه، سپرده برنده مناقصه و نفر دوم مسترد خواهد شد. شایان ذکر است مناقصه در صورتی برنده دوم دارد که تفاوت قیمت پیشنهادی نفر اول و دوم در مبلغ برآورد بیش از مقدار سپرده شرکت در مناقصه نباشد.

 

ماده9ـ تضمین انجام تعهدات:

برنده مناقصه موظف است معادل10% (ده درصد)مبلغ قراردادرا به عنوان تضمین انجام تعهدات قرارداد به یکی از دوروش زیربه این شرکت تسلیم نماید.

9-1- رسید پرداخت نقدی به حساب شماره 1-1946533-4-139 نزد بانک سینا شعبه فاطمی غربی به نام شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران .

9-2- ضمانت­نامه بانکی صادره از یکی از بانک­های دولتی یا خصوصی کشور دارای مجوز لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مدت اعتبار حداقل 12(دوازده ) ماه و قابل تمدید به دفعه­ها به نام شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبصره1: در صورت عدم انجام تعهدها از سوی برنده مناقصه یا فسخ قرارداد به علت قصور وی در تحویل مواد یا در صورت عدول برنده مناقصه از ایفای تعهدهای متقبله تضمین حسن انجام تعهدها به نفع این شرکت ضبط خواهد شد.

تبصره2: تضمین مذکور یک ماه پس از تحویل تمامی مواد موضوع مناقصه و ارایه صورت­جلسه تحویل و تایید کالا و رسید انبار به برنده مناقصه مسترد خواهد شد.

 

ماده10- دستگاه نظارت:

مسئولیت نظارت بر حسن اجراى تعهدهایی که برنده مناقصه برطبق مفاد این اوراق آن‌ها را تقبل نموده و تایید کیفیت مواد از حیث تطبیق محموله با مشخصه‌های مندرج در موضوع ماده یک این اوراق به عهده مدیران تصفیه خانه آب شماره 1 و 2 (کن تهران) به عنوان دستگاه نظارت مقیم و مدیریت بهره برداری منطقه غرب به عنوان دستگاه نظارت عالیه مى­باشد.

تبصره1: تایید کیفیت و مرغوبیت مواد موضوع مناقصه توسط دستگاه­های نظارت، رافع مسئولیت برنده مناقصه در قبال کیفیت و مرغوبیت آن نمی­باشد و در صورت احراز عدم مطابقت محموله­های ارسالی با مواد موضوع ماده یک مناقصه در هر زمان، برنده مناقصه تمامی هزینه­ها و خسارت­های ناشی از آن را تقبل می­نماید.

تبصره2: چنانچه برنده مناقصه فاقد امکانات و تجهیزات لازم جهت آزمایش و تست مواد موضوع مناقصه باشد می­تواند با کسب موافقت دستگاه نظارت از آزمایشگاه­های معتبری که مشخص می­گردد جهت آزمایش مواد موضوع مناقصه استفاده نماید و در این صورت تمامی هزینه آن بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

تبصره3: دستگاه نظارت و نماینده­های مناقصه‌گزار در هر زمان صلاح بدانند می­توانند، از تمامی مرحله‌های تولید، بارگیری، حمل و انتقال و تخلیه، بازرسی به عمل آورد و یا جهت نمونه­برداری از محوله­ها در مرحله تولید یا مصرف (حسب مورد) مراجعه نمایند و برنده مناقصه مکلف به رعایت و تامین نظرات دستگاه نظارت می­باشد. بدیهی است در صورت عدم اجرای نظارت دستگاه نظارت، مناقصه‌گزار می­تواند طبق مندرجات ماده 14 این اوراق (موارد فسخ) عمل نماید.

 

ماده 11 ـ نحوه پرداخت:

در صورتی­که برنده مناقصه به نحو احسن نسبت به انجام تعهدهای خود با تایید دستگاه نظارت اقدام نماید، این شرکت متعهد می­گردد پس از کسر هزینه درج آگهی و جریمه تاخیر (در صورت وقوع) بهای مواد تحویلی را بر اساس صورت­حساب­های ارسالی، برگه باسکول و صورت­جلسه تحویل و تایید مواد و رسید انبار پرداخت نماید.

 

ماده12ـ کسورات قانونی :

مسئولیت پرداخت هزینه درج در آگهی شرکت در مناقصه و هرگونه حقوق وکسورات قانونی وعوارض متعلقه وفق قوانین جاری کشور بر عهده برنده مناقصه میباشد.

تبصره : برنده مناقصه می بایست دارای بیمه نامه مسئولیت مدنی کارکنان مربوطه واشخاص ثالث باشد بدیهی است درصورت بروز حادثه هنگام حمل وتخلیه مواد موضوع قرارداد درشرکت مناقصه گزار،مسئولیت های

 

 

 

 

 مرتبط به عهده برنده مناقصه میباشد . از این حیث مناقصه گزار هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارکنان برنده مناقصه و اشخاص ثالث ندارد .

 

ماده 13- اختیارهای مناقصه­گزار:

مناقصه­گزار حق تغییر،‌ اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصه­ها، قبل از انقضای مهلت تسلیم پیشنهادها را برای خود محفوظ می‌دارد و اگر چنین موردی پیش آید، مراتب به شرکت­کننده­ها به صورت مکتوب اعلام می­شود و در صورتی­که پیشنهاد، قبل از ابلاغ مراتب مزبور تسلیم شده باشد، پیشنهاد دهنده حق دارد، تقاضای استرداد آن را نماید. ضمن این که در طول مدت قرارداد، مناقصه­گزار مجاز و مختار است به هر دلیل و با تشخیص خود با اعلام کتبی به برنده مناقصه و با تعیین مهلت 10 روز به قرارداد خاتمه دهد و برنده مناقصه حق هیچ گونه شکایت و اعتراضی را نخواهد داشت.

 

ماده 14 - موارد فسخ قرارداد :

هرگاه مناقصه­گزار قرارداد را به یکی از علت‌های شرح داده شده در زیر، فسـخ کند مراتب را به صورت مکتوب به اطلاع برنده مناقصه می­رساند و بدون احتیاج به انجام تشریفات قضایی یا اداری مبالغ متعلق به ایشان، موجود نزد خویش را از قبیل مطالبه­ها و ضمانتنامه­ها به سود خود ضبط یا ضرر و زیان­های وارده را بر اساس مقررات قانونی و مفاد قرارداد بنا به تشخیص خود از برنده مناقصه مطالبه می‌نماید.

1-14- در صورت عدم رعایت تمام یا قسمتی از مفاد قرارداد یا واگذاری قسمتی از قرارداد یا تمام آن به غیر، بدون کسب موافقت کتبی مناقصه­گزار یا صدور حکم قطعی مبنی بر محکومیت جزایی برنده مناقصه.

2-14- در صورتی­که برنده مناقصه در دوره اجرایی قرارداد ورشکست و یا موسسه منحل و تعطیل گردد و یا ممنوع از مداخله و یا به عللی منصرف از اجرای قرارداد شود یا در انجام تعهدهای خود مسامحه یا سهل­انگاری نموده یا نسبت به تحویل موضوع ماده یک این اسناد، تاخیر و یا به هر نحوی از انحاء از مواد قرارداد تخلف نماید.

3-14- در صورتی­که برنده مناقصه مشمول ممنوعیت­های قانونی مقرر در ماده 15 شود.

4-14- در صورت عدم رعایت تبصره‌های 10 ماده1 ،­تبصره3 ماده10و تبصره 1ماده 9 اوراق شرایط

5-14- در صورتی که فروشنده توانایی برآورده نمودن تعهدهای موضوع قرارداد را مطابق برنامه زمان‌بندی ارایه شده نداشته باشد.

 

ماده 15- ممنوعیت­های قانونی:

1-15- برنده مناقصه اعلام می­نماید که مشمول موارد قانون منع مداخله وزراء، نماینده­های مجلس و کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوبه 22 دی ماه 1337 نبوده و در صورتی­که به نحوی از انحاء مشمول مواد این قانون شناخته شود از هر جهت مسئول و جوابگو خواهد بود و هم­چنین متعهد است منافع قرارداد را به هیچ یک از اشخاص و یا افرادی که در قانون مذکور پیش­بینی شده انتــقال نداده و یا آن­ها را به شــراکت قبول نکند و هرگاه اقدام برنده مناقصه به تنظیم قرارداد و اخذ وجه از مناقصه­گزار به جهتی از جهات قانونی ممنوع باشد و هم­چنین در صورت افشاء سمت و

 

 

 

 

 

 

 

میزان سهام (در شرکت­های سهامی خاص) متعلق به اشخاص و اقرباء موضوع تبصره یک ماده یک قانون یاد شده و بخش­نامه وزیر محترم نیرو و منضم به نامه شماره 100/18011 به تاریخ 30/3/84 مدیر کل دفتر وزارتی و بازرسی در این خصوص در شرکت طرف قرارداد مناقصه­گزار حق فسخ قرارداد را خواهد داشت و مسئولیت هرگونه ضرر و زیان وارده ناشی از این امر به مناقصه­گزار یا کارکنان موضوع قرارداد یا اشخاص ثالث به عهده برنده مناقصه است.

2- 15- در مواردی کـه برنده مناقصه مرتکب یکی از اعمال مندرج در بندهای ماده یک تصویب نامه شماره 73377 ت 30374 هـ مورخ22/12/83 هیات محترم وزیران (آئین­نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه­های اجرایی و اصلاحیه­های بعدی آن) شود مناقصه­گزار قرارداد را فسخ خواهد نمود و به علاوه مناقصه­گزار می­تواند به مدت 5 سال از هرگونه معامله با برنده مناقصه خودداری نموده و مراتب حسب مورد تخلف به مراجع قضایی، نیز منعکس خواهد شد. 

3-15- برنده مناقصه ‌اعلام می­دارد که از ­قانون مبارزه با پولشویی مصوب 1386 مجلس محترم شورای اسلامی و آیین نامه های اجرایی آن مصوب 1388 و اصلاحیه های بعدی قانون و آیین نامه مذکور آگاهی کامل داشته و کلیه موارد ذکر شده در این خصوص را تا کنون رعایت نموده و خواهد نمود. در صورت احراز تخلف برنده مناقصه­، مناقصه‌گزار قرارداد را وفق ماده 14 فسخ و برنده مناقصه­ هیچگونه اعتراضی نداشته و مضاف بر آن، مراتب حسب مورد تخلف به مراجع ذیصلاح نیز منعکس خواهد شد.

 

ماده 16- جریمه تاخیر، قصور و سهل­انگاری :

 برنده مناقصه  موظف است تعهدات موضوع این قرارداد را بنحو احسن و با رعایت کلیه مفاد قرارداد انجام دهد و در اجرای تعهدات موضوع قرارداد ، هیچگونه تاخیر ، قصور و سهل انگاری از سوى فر برنده مناقصه  پذیرفته نیست. درصورتى که برنده مناقصه  در انجام تعهدات موضوع قرارداد ، بنا به تشخیص دستگاه نظارت، کلاً یا بعضاً قصور یا تقصیر ورزیده و یا تاخیر نماید به ازای هر روز تاخیر مکلـف بـه پرداخـت جریمـه معادل 0.5% (نیم درصد) از بهاى مقادیر کالای تحویل نشده خواهد بود که این جریمه پس از ارائه لایحه تاخیرات و مشخص شدن تاخیرات مجاز و غیر مجاز توسط دستگاه نظارت محاسبه و پس از تایید امور مالی از صورتحساب برنده مناقصه  کسر خواهد شد و برنده مناقصه  حق هیچ گونه ادعا و اعتراضى را نخواهد داشت . بدیهى است احتساب و وصول جریمه تاخیـر ، قصـور و سهل انگاری بصـورت روزانـه حداکثر تا میـزان 10 درصـد مبلـغ کل قـرارداد ادامه خواهد داشت ( تاخیرهای بیش از مبلغ یاد شده جریمه ای به برنده مناقصه تعلق نمی گیرد.) و برای تاخیر بیش از مبلغ مذکور شرط حق فسخ و ضبط ضمانت نامه برای مناقصه گزار محقق خواهد بود و خریدار مى تواند جرائم مذکـور را از محل تضمین برنده مناقصه  و یا هرنوع مطالبات و سپرده اى که برنده مناقصه نزد وى دارد برداشت نماید. وصول این وجوه تکلیف برنده مناقصه  را نسبت به انجام تعهدات موضوع قرارداد ساقط نمی کند

هم چنین بابت کاهش درصد درجه خلوص محموله­های آهک به شرح ذیل جریمه کسر خواهد شد .

1.   10(ده) درصد جریمه از مبلغ کل محمولـه­های با درجه خلــوص کم­تر از 85 و بیش­تــر از 83 درصد

 ( %85 > درصد خلوص ≥ %83)

2.   20 (بیست) درصد جریمه از مبلغ کل محموله­های با درصد خلوص کم­تر از 83 و بیش­تر از 80 درصد

 (%83 > درصد خلوص ≥ %80 )

3.   محموله­های با درجه خلـوص کم­تر از 80 درصد مورد پذیـرش نبوده و برنده مناقصه مکلف به جمع­آوری و حمل محموله­ها، ظرف مدت یک هفته با هزینه خود می­باشد و تمامی خسارت­ها و هزینه­های مربوطه به عهده برنده مناقصه می­باشد.

ماده 17 تعدیل :

هیچ گونه تعدیل مالی افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزدها و سایر موارد در طول اجرای قرارداد و حتی در صورت تاخیر در اجرای آن و یا تمدید به این قرارداد تعلق نخواهد گرفت.

 

ماده18 ـ تغییرات مقادیر قرارداد :

این شرکت مجاز و مختار است در طول مدت قرارداد، مواد موضوع مناقصه را حداکثر تا مقدار %25 از کل آن بر اساس بهای واحد پیشنهادی، بابت افزایش یا کاهش مواد موضوع قرارداد اضافه و یا کسر نماید.

تبصره 1: در صورت افزایش مقادیر قرارداد، به تناسب طول مدت قرارداد نیز افزایش می­یابد.

تبصره 2 : با توجه به نوسان احتمالی مقدار مصرف ماده موضوع قرارداد مناقصه، مدت قرارداد تا زمان تکمیل تحویل کل ماده موضوع مناقصه، قابل تمدید می­باشد.

تبصره 3: در صورت تمدید مدت قرارداد، مدت مذکور جزء طول مدت قرارداد محسوب خواهد شد.

 

ماده19- حل اختلاف :

در صورت بروز اختلاف در تعبیر و یا تفسیر و یا طرز اجراى قرارداد، در ابتدا موضوع اختلاف در جلسه­ای  مرکب از نمایندهای مجاز و مختار طرفین قرارداد (هر کدام یک نماینده و یک نماینده مرضی الطرفین)که به صورت کتبی معرفى خواهد شد مطرح مى­گردد و هر تصمیمى که کمیسیون مذکور با اکثریت آراء اتخاذ نماید براى طرفین نافذ و لازم الاجراست و در صورتى­که به جهتى از جهات جلسه مزبور تشکیل نگردد و یا توافق حاصل نشود حل اختلاف ها از طریق مراجع قضائى به عمل خواهد آمد. بدیهی است هر یک از طرفین در طول مدت حل اختلاف ملزم به ایفای تعهدهای قراردادی می­باشند و در صورت عدم انجام تعهدها با طرف ذی­ربط طبق مفاد قرارداد و قوانین جاری کشور رفتار خواهد شد.

 تبصره : در مواردی که اختلاف نظر به اموال عمومی و دولتی بوده و روش حل اختلاف از مصادیق صلح و داوری باشد، رعایت اصل (139) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران لازم خواهد بود.

 

ماده 20- قوه قهریه:

در موارد بروز بلایای طبیعی از قبیل سیل‏‏، زلزله، جنگ و حوادث غیر قابل پیش­بینی که اجرای مفاد قرارداد (خارج از اراده طرفین) ممکن نباشد طرفین در طول مدت مذکور هیچ­گونه تعهدی نسبت به یکدیگر ندارند و مفاد قرارداد تا انقضای واقعه و برگشت اوضاع به وضعیت عادی به حالت تعلیق در می­آید.

 

ماده 21- مکاتبه­ها و نشانی­ها:

نشانی­های مندرج در قرارداد تا هنگامی که تغییر آن‌ها به صورت کتبی به طرف مقابل اعلام نشده باشد، اقامت‌گاه قانونی طرفین قرارداد محسوب می­شود و هرگونه مکاتبه ارسالی به نشانی­های مندرج در قرارداد و یا نشانی­هایی که به صورت کتبی به طرف دیگر اعلام شده باشد واصل شده تلقی می­گردد.

ماده 22- هزینه درج آگهی:

هزینه درج آگهی در روزنامه در یک نوبت به عهده برنده مناقصه می­باشد.

 

ماده 23: خرید اسناد مناقصه:

شرکت کنندگان در مناقصه برای خرید اسناد مناقصه می بایستی مبلغ 000ر500 (پانصدهزار ) ریال به حساب شماره8474040409403 نزد بانک سامان شعبه تجریش کد847 بنام شرکت تامین وتصفیه آب وفاضلاب واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه اینشرکت واقع درتهران خیابان فاطمی- خیابان حجاب تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه تا تاریخ11/2/98 اقدام نمائید

 

ماده 24 ـ شرط عدم مسئولیت مناقصه گزار :

برنده مناقصه از این شرکت برای تمامی دعاوی و اختلاف­های احتمالی مربوط به نقض مقررات حقوقی و ثبت علایم تجاری و سایر حقوق مربوطه که مورد استفاده ‏است، رفع مسئولیت نموده‏ و نیز نسبت به تمامی دعاوی، مطالبه­­­ها، اختلاف­ها، خسارت­ها و هزینه‏های مربوط به این قبیل موارد جبران خسارت­های این شرکت را تعهد و تقبل می­نماید.

 

 

 

 

 

ماده 25 ـ حضور در جلسه کمیسیون :

حضور پیشنهاد دهنده­ها و یا نماینده­های مجاز آن­ها با ارایه معرفی­نامه در کمیسیون مناقصه آزاد است.

 

 

شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران  

            " سهامی خاص "                                                            

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری