X
بازدید استاندار کردستان از تصفیه‌خانه سنندج/ پروژه انتقال آب سد آزاد تا چند روز دیگر بهره برداری کامل می شود
در آستانه انتقال آب سد آزاد صورت گرفت

 بازدید استاندار کردستان از تصفیه‌خانه سنندج/ پروژه انتقال آب سد آزاد تا چند روز دیگر بهره برداری کامل می شود

استاندار کردستان به همراه جمعی از مدیران مرتبط دستگاه‌‌های اجرایی از تصفیه خانه آب سنندج واقع در ناحیه منفصل شهری ننله بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات عمرانی برای بهره برداری کامل از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج در چند روز آینده قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 08 آذر 1401 | Article Rating

استاندار کردستان به همراه جمعی از مدیران مرتبط دستگاه‌ های اجرایی از تصفیه خانه آب سنندج واقع در ناحیه منفصل شهری ننله دوشنبه هفتم آذرماه بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی برای بهره برداری کامل از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج در چند روز آینده قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، هم اکنون فاز اول این پروژه به میزان ۱۲۰۰ لیتر بر ثانیه در مدار توزیع قرار گرفته که جمعیتی به میزان ۳۵۰ هزار نفر را در محلات مرکزی و بافت ‌های قدیمی شهر سنندج تحت پوشش قرار می‌ دهد.
در فاز دوم و نهایی این پروژه نیز که طی روزهای آینده اجرایی و عملیاتی می‌شود آب سد آزاد به طور کامل در مدار توزیع قرار می‌گیرد و کل جمعیت شهر سنندج را تحت پوشش قرار می‌دهد و برای همیشه مشکل طعم و بوی آب شهر سنندج مرتفع می‌گردد.
لازم به ذکر است اجرای کلان پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج از سال ۹۹ آغاز شد و با تامین اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومانی در دولت سیزدهم تکمیل و اکنون آماده بهره‌برداری شده است.
استاندار کردستان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته مجموعه صنعت آب در استان بر تسریع در اجرای اندک کارهای باقیمانده این پروژه با هدف بهره برداری کامل و دسترسی تمامی شهروندان سنندجی به آب سد آزاد تأکید کرد.
گفتنی است هم اکنون آب سد آزاد در شبکه توزیع شهر سنندج قرار گرفته و بخش وسیعی از شهر را تحت پوشش قرار داده و با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان ماه جاری کل جمعیت شهر سنندج از آب سد آزاد بهره مند خواهند شد.
 

تصاویر
  • بازدید استاندار کردستان از تصفیه‌خانه سنندج/ پروژه انتقال آب سد آزاد تا چند روز دیگر بهره برداری کامل می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری