X
همدان جبهه همدلی و تلاش برای آبرسانی به مردم بود

 همدان جبهه همدلی و تلاش برای آبرسانی به مردم بود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های آبفای سراسر کشور گفت: آنچه که در همدان برای حل مشکل کم آبی اخیر اتفاق افتاد ایثار بود و ما شاهد همدلی همه شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور بودیم که برای آبرسانی به مردم متحد شدند.
ﺳﻪشنبه، 26 مهر 1401 | Article Rating

فرهاد بختیاری‌فر در گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور ضمن تشکر از وزیر نیرو، مدیرعامل و معاونین شرکت مهندسی آبفای کشور برای حمایت و کمک در رفع بحران آب اخیر شهر همدان اظهار داشت: با حمایت این عزیزان توانستیم بر بحرانی فایق آییم که می‌توانست تبدیل به یک ابر چالش برای کشور شود. ما توانستیم به کمک وزارت نیرو و شرکت مهندسی و شرکت‌های آب و فاضلاب سایر استان‌ها در مدت زمان کوتاهی این مشکل را حل کنیم. به معنای واقعی کلمه آنچه در همدان اتفاق افتاد یک ایثار بود. ما توانستیم بحران کم آبی همدان را در کمتر از 2 ماه رفع کنیم. 

وی در ادامه افزود: قبل از بحران 65 درصد از منابع آب شرب همدان از سد اکباتان، 28 درصد منابع زیرزمینی و 7 درصد منابع موقت بود؛ بار اصلی  آب شرب شهر از سد اکباتان تامین می‌شد. در حال حاضر 86 درصد تامین آب همدان از منابع زیرزمینی، 10 درصد منابع آبی تالوار و 4 درصد منابع سطحی عباس آباد است. 

مدیرعامل آبفای همدان اضافه بیان کرد: هنگام بحران با دستور مدیرعامل آبفای کشور در مدت زمانی کوتاه 37 اکیپ واکنش سریع حوادث و اتفاقات از شرکت‌های آبفای 14 استان به همدان اعزام شد. 

 

تصاویر
  • همدان جبهه همدلی و تلاش برای آبرسانی به مردم بود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری