X
پروژه‌های آبرسانی و ارتقای کیفی آب بانه به بهره برداری رسید
با حضور استاندار کردستان

 پروژه‌های آبرسانی و ارتقای کیفی آب بانه به بهره برداری رسید

پروژه‌های نصب و راه‌اندازی سیستم و مخزن ازن‌زنی تصفیه‌خانه آب بانه و انتقال آب از چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.
پنجشنبه، 03 شهریور 1401 | Article Rating

 این پروژه‌ها شامل انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سبدلو با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، تهیه و نصب و راه‌اندازی سیستم کامل ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار ۳۳.۴ میلیارد ریال و احداث مخزن ازن‌زنی تصفیه‌خانه آب بانه با اعتبار ۱۲.۴ میلیارد ریال است.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: پروژه نصب و راه‌اندازی سیستم و مخزن ازن‌زنی با هدف ارتقای کیفی و همچنین کاهش طعم و بوی آب سد بانه در دستور کار قرار گرفت.
محمد فرهاد افزود: هزینه پروژه از محل اعتبارات تنش آبی تامین شد تا سیستم ازن‌زنی به ظرفیت ۳ کیلوگرم بر ساعت و مخزن تزریق به ظرفیت ۶۳۰ مترمکعب وارد مدار شود.
او درباره طرح انتقال آب از چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو نیز گفت: با توجه به کاهش ظرفیت آب سد عباس آباد در سال گذشته و مواجه شدن شهر بانه با تنش آبی این پروژه در دستور کار قرار گرفت.
فرهاد خاطرنشان کرد: در این پروژه ۲۱۰۰ متر لوله‌گذاری انجام شده و آب را به میزان ۳۵۰ لیتر در ثانیه انتقال می‌دهد که این طرح با ۵۰ میلیارد ریال اجرا و به این ترتیب آب کامل و کافی شهر بانه تامین شده است.

تصاویر
  • پروژه‌های آبرسانی و ارتقای کیفی آب بانه به بهره برداری رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری