X
تکمیل خط انتقال و بهره برداری از مخزن 15000 مترمکعبی ماکلوان 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 تکمیل خط انتقال و بهره برداری از مخزن 15000 مترمکعبی ماکلوان 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در راستای اجرای بخشنامه استاندار گیلان مبنی بر حضور موثر مدیران کل در شهرستانها ، در نشست مدیرعامل این شرکت با فرماندار فومن مشکلات آبرسانی و اجرای پروژه های فاضلاب شهرستان فومن مورد بررسی قرار گرفت.
شنبه، 31 فروردین 1398 | Article Rating

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در این نشست ضمن تشریح پروژه های آبرسانی و پروژه های در حال اجرای فاضلاب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آبرسانی به فومن، صومعه سرا و شفت، حفر و تجهیز 20 حلقه چاه در دستور کار بود که 10 حلقه چاه تجهیز و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: 5 حلقه چاه فومن در حال بهره برداری است و با توجه به پیشرفت فیزیکی 77 درصدی مخزن 15 هزار مترمکعبی ماکلوان، برای اجرای 11.5 کیلومتر خط انتقال و بهره برداری از آن 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در فاز اول بازسازی تصفیه خانه آب و اصلاح سیستم هوادهی به منظور افزایش کیفیت آب در دستور کار است.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین اظهار داشت: باتوجه به ضرورت اجرای طرح فاضلاب و اهمیت شهرستان فومن از لحاظ گردشگری، پیگیری لازم برای تسریع در انجام مطالعات این طرح در دستور کار است و با تخصیص اعتبار 60 میلیارد ریالی برای خط انتقال و تصفیه خانه در حال احداث، عملیات اجرایی پس از صدور مجوز حفاری در هفته آتی شروع خواهد شد.

در ادامه مهندس حسینی ضمن تشکر از نگاه مثبت فرماندار به پروژه های آب و فاضلاب و تعامل و همکاری با مجموعه آبفای گیلان تصریح کرد: تصویب اعتبار مورد نیاز برای اجرای توسعه شبکه آبرسانی شهرستان در کمیته برنامه ریزی فرمانداری موجب تسریع در روند اجرای پروژه و افزایش رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات مناسب خواهد شد.

سپس محمود قاسم نژاد فرماندار فومن ضمن تقدیر از تلاش مجموعه آبفای گیلان جهت تولید و ارائه آب با کیفیت اظهار داشت: به لحاظ تولید آب شرایط مطلوبی داریم و با توجه به میانگین مصرف ذخیره آب مناسبی وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه بازسازی شبکه های فرسوده توزیع آب در ارتقاء کیفیت آب موثر است افزود: بازسازی شبکه های فرسوده ، اتمام رینگ داخل شهر و اصلاح شبکه آب شرب شهرک ماسوله مورد درخواست است.

دکتر قاسم نژاد همچنین یادآور شد: 20 کیلومتر از شبکه سنتی نیاز به لایروبی دارد و تعویض لوله های برخی مناطق شهرستان بدلیل نشتی و شکستگی مورد انتظار است.

گفتنی است در پایان این نشست فرماندار فومن ، مدیرعامل آبفای گیلان و هیأت همراه از تأسیسات آب و فاضلاب فومن و ماسوله بازدید نمودند.

تصاویر
  • تکمیل خط انتقال و بهره برداری از مخزن 15000 مترمکعبی ماکلوان 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری