X
آماده باش اکیپ های اتفاقات شرکت آبفار استان جهت جلوگیری از خطرات احتمالی سیل

 آماده باش اکیپ های اتفاقات شرکت آبفار استان جهت جلوگیری از خطرات احتمالی سیل

شنبه، 31 فروردین 1398 | Article Rating

اکیپ‌های اتفاقات شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی با امکانات و تجهیزات کامل به منظور خدمات رسانی و رفع مشکلات احتمالی خطر وقوع سیل به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی، با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های رگباری باران، مکاتبات استانداری خراسان شمالی، فرمانداری شهرستان ها، شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی تمامی اکیپ های اتفاقات، فنی و کارشناسان اداری و آبداران در روستاها را برای مقابله با آب‌ گرفتگی و سیلاب احتمالی در آماده باش کامل قرار داده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل را برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور کارشناسان امور و آبداران، شناسایی امکانات موجود امور و پیمانکاران، استقرار در محل های احتمالی مورد نیاز، شناسایی نقاط آسیب پذیر، احداث خاکریز و ایجاد دیوار ساحلی در اطراف چاه ها و تأسیسات روستایی، آماده باش کامل همکاران و آبداران این امور ذکر کرد.

رمضانعلی حسن زاده گفت: در حال حاضر بیش از 344هزار و 340 نفر در 683 روستا در قالب 116 هزار مشترک تحت پوشش این شرکت قرار دارند.

تصاویر
  • آماده باش اکیپ های اتفاقات شرکت آبفار استان جهت جلوگیری از خطرات احتمالی سیل
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری