X
تقدیر مدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی  به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور از   عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در زمینه پاسخگویی به شکایات مردمی

 تقدیر مدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور از عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در زمینه پاسخگویی به شکایات مردمی

در راستای اجرای ماده 12تصویب نامه حقوق شهروندی مبنی برحق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات واعتراضات شهروندان و راه اندازی سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات کشور، مرتضی مجتهدی مدیر کل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور با ارسال نامه ای به مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ضمن قدردانی از ایشان به دلیل ایجاد بستر مناسب برای رسیدگی و پاسخگویی موثر ، منصفانه و سریع به شکایات و انتقادهای مردمی ، از تلاشها و پیگیری های بهمن باجلان مسئول سامانه شکایا...
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 | Article Rating

در راستای اجرای ماده 12تصویب نامه حقوق شهروندی مبنی برحق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات واعتراضات شهروندان و راه اندازی سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات کشور، مرتضی مجتهدی مدیر کل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور با ارسال نامه ای به مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ضمن قدردانی از ایشان به دلیل ایجاد بستر مناسب برای رسیدگی و پاسخگویی موثر ، منصفانه و سریع به شکایات و انتقادهای مردمی ، از تلاشها و پیگیری های بهمن باجلان مسئول سامانه شکایات وانتقادات مردمی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی تشکر وقدردانی نمود.

وی در پایان خواستار ادامه و بهبود روند پاسخگویی به شکایات در حوزه عملکردی این شرکت شد.

 
تصاویر
  • تقدیر مدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی  به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور از   عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در زمینه پاسخگویی به شکایات مردمی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری