در راستای اجرای ماده 12تصویب نامه حقوق شهروندی مبنی برحق
رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات واعتراضات شهروندان و راه اندازی سامانه
یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات کشور، مرتضی مجتهدی مدیر کل دفتر بازرسی
وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور با ارسال نامه ای به مهندس
عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ضمن قدردانی از ایشان به دلیل
ایجاد بستر مناسب برای رسیدگی و پاسخگویی موثر ، منصفانه و سریع به شکایات و انتقادهای مردمی ، از تلاشها و پیگیری های بهمن باجلان مسئول سامانه
شکایات وانتقادات مردمی شرکت آب وفاضلاب
استان مرکزی تشکر وقدردانی نمود.
وی در پایان
خواستار ادامه و بهبود روند پاسخگویی به شکایات در حوزه عملکردی این شرکت شد.