X
قدامات آب وفاضلاب شهری در تامین آب شرب مشترکین سیل زده قابل تقدیر است

 قدامات آب وفاضلاب شهری در تامین آب شرب مشترکین سیل زده قابل تقدیر است

معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو دربازدید از مناطق سیل زده و تاسیسات آبرسانی خسارت دیده در شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی ، اقدامات کارکنان آب وفاضلاب شهری مازندران در تامین آب شرب مشترکین سیل زده در کوتاه ترین زمان را قابل تقدیر دانست.
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، دکتر محسن بختیار در این بازدیدها، با بیان اینکه اقدامات خوبی پس از سیل در این مدت کوتاه انجام شد، گفت: تداوم خدمت رسانی به مشترکین به ویژه در تامین آب شرب، کشاورزی ، برق و حفظ تاسیسات موجود از اهداف مهم مجموعه وزارت نیروست.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در این بازدیدها میزان خسارت وارد آمده به تاسیسات آبرسانی شهری استان در سیل اخیر را 273 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: آسیب به 15.3کیلومتر خطوط انتقال آب، از مدار خارج شدن 3 ایستگاه پمپاژ و21 الکترو پمپ وتخریب 5.6 کیلومترشبکه توزیع بخشی از این آسیبها بوده است.

مهندس مجید عبدالهی، با بیان اینکه مجتمع آبرسانی سیمرغ، شهرهای بابل، بابلسر، سوادکوه، سوادکوه شمالی و ساری، مرزن آباد، بلده نور، بهشهر و خلیل شهر از جمله شهرهایی بودند که دچار آسیب شدند، اظهار داشت: با تلاش شبانه روز همکاران، تاسیسات آسیب دیده در کوتاه ترین زمان ترمیم شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ما در شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه طغیان رودخانه ، سیلابی شدن مسیر و رانش زمین بوده که در مجموع بیش از 113 میلیارد ریال خسارت به خطوط و تاسیسات آبرسانی این مناطق وارد شد.

وی، افزایش میزان کدورت آب سدالبرز وکمبود آب شرب شهرهای گروه الف در پی بارندگی و سیل اخیر را یکی از مشکلات مشترکین این شهرها عنوان و تصریح کرد: برای حل این مشکل، با همکاری آب منطقه ای مازندران، سه خط انتقال آب برداشت از لایه بالایی سد البرز با دبی 450 تا 500 لیتردر ثانیه راه اندازی شد.

گفتنی است دیدار با استاندار مازندران، بازدید از سدالبرز و تصفیه خانه آب بابل، حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق و بازدید از تاسیسات آب شهر ساری از جمله برنامه های سفر یکروزه معاون وزیر نیرو به مازندران می باشد.

تصاویر
  • قدامات آب وفاضلاب شهری در تامین آب شرب مشترکین سیل زده قابل تقدیر است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری