X

 اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای سیل زده لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اتمام عملیات آبرسانی به 796 روستای سیل زده لرستان خبر داد.
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند گفت: در سیل اخیر لرستان 796 روستا با مشکل جدی همراه بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای این شرکت و همکاری بین بخشی شرکت های آب و فاضلاب کشور، مشکل تامین آب شرب این روستاها  در کمترین زمان ممکن رفع شد.

وی تصریح کرد: نیروهای شرکت آبفار لرستان پس از سیل اخیر در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همهانمکانات و تجهیزات توانسمتد مشکل آب شرب روستاها را رفع کنند و تنها در 3 روستای شهرستانهای پلدختر و دلفان با مشکل مواجه بودیم که مشکل این روستاها نیز رفع شد.

وی اضافه کرد: در سیل بهار امسال 308.5 کیلومتر خط انتقال و 116 ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این تعداد 230 کیلومتر خط انتقال و 86 ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری 75 اکیپ عملیاتی و آبرسانی با 30 تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستا نشینان را در خصوص آب رسانی تامین کنند.

وی افزود: علاوه بر این مهم تاکنون بیش از 60 کامیون آب بسته بندی به روستاها و مناطق سیل زده ارسال شده است.

کاکاوند گفت: در این مدت به دلیل برخی مشکلات راه دسترسی و عدم وجود برق در روستاها از 7 دستگاه دیزل ژنراتور نیز استفاده شده است.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری