X

 تاکید بر مستندسازی تجارب شرکت آبفای خراسان جنوبی مربوط به پروژه های دانش محور

تاکید بر مستندسازی تجارب شرکت آبفای خراسان جنوبی مربوط به پروژه های دانش محور انجام شد.
ﺳﻪشنبه، 27 فروردین 1398 | Article Rating
تاکید بر مستندسازی تجارب شرکت آبفای خراسان جنوبی مربوط به پروژه های دانش محور

اولین جلسه مدیریت دانش شرکت در سال 98 با رویکرد مستندسازی تجارب مربوط به پروژه های دانش محور در حوزه های کاری شرکت که برابر مصوبات کمیته مدیریت دانش از سوی شرکت مهندسی در تعهدات شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ابلاغی گردیده بود با حضور تعداد 11 نفر از مالکین دانش های مربوطه برگزار گردید.
مدیر دفتر بهبود بهره وری و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه در بحث دانش و تجارب مرتبط با فعالیت های صنعت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اجرای پروژه های شاخص که اکثرا به عنوان پایلوت یا کار جدید چند پژوهش و تحقیق داشته و نتایج ارزشمند و اثرگذار بر بهبود کیفیت و کمیت فرایندها داشته سبب شده این استان در بین سایر شرکت های آب و فاضلاب در لیست 12 شرکت پایلوت در پیاده سازی مدیریت دانش از سوی شرکت مهندسی تعیین شود.
مهندس محمدنژاد گفت: در راستای پیاده سازی نظام مدیریت دانش در گام اول تشریح وضعیت موجود سیستم و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مدیریت دانش می باشد که در اواخر سال 97 با حضور مشاور شرکت مهندسی برگزار شد.
وی ادامه داد: در سال جاری با تعیین 9 پروژه دانش محور در حوزه کارهای مرتبط جهت تهیه و تکمیل شناسنامه پروژه های فوق و تعیین زمان اجرا و برنامه ریزی برای شروع کار مالکین دانش (مسئولین پروژه) در قالب جلسه فوق توجیه و مقرر شد نسبت به ارائه شناسنامه و شروع پروژه مستندسازی و اقدام و نتیجه جهت طرح تصویب کمیته مدیریت دانش شرکت ارسال گردد.
مهندس محمدنژاد همچنین بر توجیه همکاران در بحث ثبت تجارب کاری خود در قالب فرمت پیش بینی شده جهت ثبت مستندات و تجاربی که از الزامات ایزو 2015 می باشد در فایل ایزو شرکت گذاشته شده و بر تهیه آرشیو تجارب دانش همکاران تاکید نمودند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری