X

 بازدید سرزده فرماندار شهرستان مهران از امور آبفار شهرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام ، مهندس نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان مهران بصورت سرزده از مجموعه امور آبفاراین شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات و وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 27 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام ،   مهندس نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان مهران بصورت سرزده از مجموعه امور آبفاراین شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان  خدمات و وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان قرار گرفت.

مهندس اقبال خسروی مدیر امور آبفار مهران ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و وضعیت موجود تاسیسات در حال بهره برداری به مشکلات و موانع موجود در تامین، ذخیره و توزیع آب شرب در سطح روستاها اشاره نمود ، و با تقدیر از حمایت های صورت گرفته توسط فرمانداری در راستای تحقق اهداف خدمات شرکت آب وفاضلاب روستایی ، خواستار توجه بیش از پیش به تحقق پروژه های آب رسانی روستایی گردید.

خسروی افزود شهرستان مهران  دارای13 روستا با جمعیتی بالغ بر 16000 نفر و3900 مشترک تحت پوشش خدمات می باشدکه آب شرب سالم و بهداشتی آنها از 13 منبع آبی  تهیه تامین و توزیع می گردد .

ملکشاهی فرماندار شهرستان گفت : مردم  و ارباب رجوع ها ولی نعمت های ما هستند و خدمات مسئولین به این عزیزان بی منت وتکریم آنها بر ما واجب است . در پایان عملکرد امور را مثبت و قابل توجه ارزیابی و از زحمات مجموعه آب و فاضلاب روستایی در راستای تأمین آب شرب روستاییان قدردانی کرد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری