X

 واگذاری 240 فقره انشعاب آب در ابرکوه

مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه از واگذاری 240 فقره انشعاب آب با کاربری های مختلف و نصب 177 فقره از آنها در سال گذشته در این شهرستان خبرداد .
ﺳﻪشنبه، 27 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : سیدمحسن پورسید در تشریح عملکرد یک ساله ی امور آبفای ابرکوه گفت : اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی به طول  سه هزار و 485 متر با استفاده از لوله های پلی اتیلن در اقطار 32 تا 200میلی متر در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان شهیدان پورنجفی، بافت قدیم محله های نبادان و در خیابان شهید بهشتی، خیابان سنگ فتح آباد، خیابان مفتح و.... ، توسعه شبکه آبرسانی به میزان 365 متر در اقطار 32 تا 400 میلی متر در مناطق روستای عزیز آباد، کوچه دولت آباد، خیابان سعدی ، کوچه شهید صحافی ، خیابان میربرهان ،خیابان توحید میدان مادر ، کوچه شهید عزیززاده ، سنگ فتح آباد و... از فعالیت های صورت گرفته توسط این امور می باشد .

پورسید اظهارداشت : از دیگر اقدامات انجام شده توسط این امور ، تعویض تعداد 7 شیر فلکه اصلی بر روی خطوط انتقال و شبکه اصلی توزیع شهر.احداث 18 باب حوضچه شیر فلکه در نقاط مختلف شهر. اجرای لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 16 هزار و 584  متر در مناطق مختلف از جمله شهرک صفاییه، خیابان فردوسی، خیابان شهید فهمیده ، خیابان بعثت، بلوار جمهوری اسلامی ، بلوار امام خمینی  و ... می باشد

وی ، احداث 329 عدد منهول فاضلاب در مناطق مختلف شهر ، رفع یک هزار و 251 مورد اتفاقات اصلی و انشعابات مشترکین ،انجام بیش انجام بیش از شش هزار آزمایش کلرسنجی ، باکتریولوژی و شیمی و فیزیک آب ، استحصال و توزیع بیش از دو میلیون و 610 هزار و 52 متر مکعب آب شرب و بهداشت، تعویض 1 دستگاه الکتروموتور (چاه یک پرستو) را از دیگر فعالیت های آبفای ابرکوه عنوان کرد .

مدیر امور آبفای ابرکوه در پایان ، تکمیل حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 350 متر (چاه 6 بصیرون)، نصب و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور ( چاه های 2 و 3 بصیرون)، نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی نوین مخزن کوثر،حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 250 متر و خریداری تمام تجهیزات آن و خرید یک دستگاه سیستم گند زدایی نوین جهت مخزن غدیر را از دیگر فعالیت های عنوان شده توسط این امور در سال گذشته معرفی کرد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری