X
روند اجرای شبکه فاضلاب چهارمحل قدیم بوشهر با حضور استاندار بررسی شد

 روند اجرای شبکه فاضلاب چهارمحل قدیم بوشهر با حضور استاندار بررسی شد

استاندار بوشهر با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از روند اجرایی شبکه فاضلاب 4 محل بافت قدیم بوشهر بازدید و از روند اجرایی این طرح ابراز رضایت کرد .
ﺳﻪشنبه، 27 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش رابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب چهار محل قدیم بوشهر با تاکید بر تسریع روند اجرای این طرح اظهار داشت : یکی از مطالبات مهم مردم این محلات اجرای طرح فاضلاب است که در این خصوص اعتبارات لازم تخصیص یافته است . استاندار بوشهر بر حل مشکلات روند اجرای فاضلاب در بافت قدیم بوشهر تاکید کرد و گفت : نشست مشترک شهرداری و راهنمایی و رانندگی برای حل مشکلات ترافیکی ضروری است و باید این پروژه تسریع یابد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم پیشرفت طرح جمع آوری فاضلاب در بافت قدیم را مورد اشاره قرار داد و گفت : بافت قدیم بوشهر برای طرح فاضلاب آن نیاز به اجرای 35 کیلومتر شبکه خطوط فرعی دارد که تا کنون 25 کیلومتر آن برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است .

عبدالحمید حمزه پور با اشاره به اینکه اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطرنشان کرد : 25 کیلومتر شبکه فرعی بافت قدیم تلاش میشود تا پایان سال مالی جاری در 31 تیرماه تکمیل شود . وی نصریع کرد 10 کیلومتر دیگر این شبکه بزودی با برگزاری مناقصه به پیمانکار واگذار می شود . مدیرعامل با اشاره به اعتبارات طرح فاضلاب بافت قدیم بوشهر گفت تا کنون افزون بر 867 میلیارد ریال برای اجرای این طرح از محل اعتارات ملی و استانی تخصیص یافت. حمزه پور ایستگاه پمپاژ این طرح را مورد اشاره قرار داد و گفت برای اتصال ایستگاه پمپاژ یک و دو خط انتقال اجرایی شده که تا دو هفته آینده تکمیل می شود .

تصاویر
  • روند اجرای شبکه فاضلاب چهارمحل قدیم بوشهر با حضور استاندار بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری