X
آمادگی کامل تیم عملیاتی شرکت آبفار خراسان جنوبی در مواجه با سیل

 آمادگی کامل تیم عملیاتی شرکت آبفار خراسان جنوبی در مواجه با سیل

اکیپ های عملیاتی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی جهت مواجه با اتفاقات احتمالی بروز سیل، در آمادگی کامل به سر میبرند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی ساعات آینده، در سطح استان شاهد وزش تندباد، رگبارهای پراکنده، بارش تگرگ و احتمالا جاری شدن سیل خواهیم بود.
دوشنبه، 26 فروردین 1398 | Article Rating

اکیپ های عملیاتی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی جهت مواجه با اتفاقات احتمالی بروز سیل، در آمادگی کامل به سر میبرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی ساعات آینده، در سطح استان شاهد وزش تندباد، رگبارهای پراکنده، بارش تگرگ و احتمالا جاری شدن سیل خواهیم بود.

مهدی صفوی نژاد، که شخصاً فرماندهی عملیات مدیریت بحران در برابر وقوع سیل را عهده دار می باشد، افزود: احتمال وقوع سیلاب در شهرستانهای زیرکوه، سربیشه، نهبندان و درمیان بیشتر می باشد و لذا تمهیدات لازم در این نقاط پیش بینی گردیده است.

وی به حضور تمامی کارکنان در قالب تیمهای عملیاتی مواجه با سیل اشاره کرد و افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از روز جمعه تا اواخر هفته جاری در آماده باش کامل می باشند و تمامی امکانات و تجهیزات در اختیار این عملیات قرار دارد.

صفوی نژاد ضمن اشاره به خسارات 19 میلیارد ریالی سیل در سال گذشته افزود: سال 97، در مجموع تعداد 27 روستای استان تحت تاثیر سیل قرار گرفتند که با همت و تلاش همکاران مشکلات ناشی از این سیلها برطرف گردیده و جریان آب در شبکه های آبرسانی خسارت دیده فعال شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: آمادگی کامل اکیپ های مهندسی و تکنسین های فنی جهت اعزام به نقاط آسیب دیده، حضور فعال ناوگان آبرسانی سیار جهت رفع نیازهای اولیه اهالی در صورت بروز سیل و هماهنگی تیمهای کنترل کیفیت آب در لحظه وقوع سیل از جمله اقدامات مدیریت بحران می باشد که در دستور کار کارکنان قرار دارد.

 

تصاویر
  • آمادگی کامل تیم عملیاتی شرکت آبفار خراسان جنوبی در مواجه با سیل
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری