X
ارسال 10 تریلر لوله های بتنی از همدان به لرستان

 ارسال 10 تریلر لوله های بتنی از همدان به لرستان

یکشنبه، 25 فروردین 1398 | Article Rating
 به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان،سید هادی حسینی بیدار از تشکیل جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند آبفای استان خبر داد و اظهار کرد: تصمیمات لازم جهت مدیریت بحران سیل در همدان و کمک به استان های سیل زده مجاور اتخاذ شده است.
وی به کمک مدیریت بحران سیل و ارسال لوله اقطار بالا به شهرستان کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: کمک به مدیریت بحران سیل و ارسال لوله اقطار بالا به شهرستان اسدآباد نیز صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: کمک به اکیپ های فعال در مدیریت بحران سیل استان از جمله کمک به تیم های شهرداری و رفع گرفتگی ها و پسزدگی های رودخانه های معابر شهری و پس زدگی های شبکه فاضلاب ناشی از ورود آب های سطحی مدنظر قرار گرفت.
وی از فعالیت 6 اکیپ در همدان و در هر شهرستان 2 اکیپ خبر داد و یادآور شد: در مجموع 24 اکیپ کمک رسانی در استان فعال است.
حسینی بیدار از کمک به اکیپ های فعال در مدیریت بحران سیل استان از جمله کمک به تیم های سپاه در ساخت خاکریز باد خبر داد و افزود: اعزام تیم بیل مکانیکی جهت جلوگیری از ورود سیلاب رودخانه های پایین دست شهر به منازل مسکونی نیز انجام شد.
وی به فعالیت شبانه روزی ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل 5 و 10 و 30 تن، پمپ SP، واترجت، جنتکس، بیل مکانیکی بکهو اشاره کرد و گفت: تعمیرات شکستگی های خطوط انتقال آب در اثر سیل و رانش زمین و مقابله با آبگرفتگی چاه ها و انجام تمهیدات لازم جهت استمرار تامین آب شرب نیز انجام شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه یک دستگاه تانکر آبرسانی اضطراری به استان کرمانشاه جهت آبرسانی به مناطق سیل زده در کرند و ریجاب و ... اعزام شده است گفت: ارسال 10 تریلی لوله های بتنی سایز بالا با اقطار 800 و 1000 و 1200 میلیمتر جهت مدیریت بحران سیل در لرستان نیز انجام شد.
وی از ارسال یک خاور شامل 2 هزار و 500 بسته آب بسته بندی جهت کمک به آبرسانی اضطراری مناطق سیل زده لرستان خبر داد.
حسینی بیدار تصریح کرد: در طول سه روز بحرانی با حداکثر توان توسط مرکز ارتباطات مردمی پاسخگویی به بیش از 21 هزار تماس انجام شد.
تصاویر
  • ارسال 10 تریلر لوله های بتنی از همدان به لرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری