X
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور خبر داد: تامین پایدار آب همه روستاهای آستارا تا پایان سال

 مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور خبر داد: تامین پایدار آب همه روستاهای آستارا تا پایان سال

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در نشست بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان آستارا از تامین آب پایدار تمامی روستاهای این شهرستان تا پایان سال، راه‌اندازی فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب تا شهریور ماه سال جاری و بهره‌برداری از فاز نخست آب‌شیرین‌کن این شهرستان تا خرداد سال ۱۴۰۲ خبر داد.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 | Article Rating

در این نشست که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان و جمعی از مدیران ارشد کشوری و استانی در شهرستان آستارا برگزار شد، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور عنوان کرد که تا پایان سال تمام روستاهای آستارا در پوشش طرح جهاد آب‌رسانی از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
اتابک جعفری‌ همچنین با بیان اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب آستارا از سنوات گذشته نیمه‌تمام مانده بود بیان کرد: با تلاش مضاعف همکاران فاز اول این پروژه در قالب پکیج تصفیه تا پایان شهریور سال جاری وارد مدار بهره برداری شده و فاز نهایی آن تا شهریور۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.
جعفری در خصوص تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن آستارا افزود: این پروژه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خرید تضمینی، در فاز اول با ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز تا خرداد ۱۴۰۲ برای تامین آب شرب مردم عزیز آستارا وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و فاز تکمیلی آن با ظرفیت ۵۰۰۰متر مکعب (در مجموع ۱۰ هزار مترمکعب) در خرداد ۱۴۰۳ مورد بهره‌برداری قرار خواهدگرفت.

بازدید از روند اجرای پروژه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب آستارا، تصفیه‌خانه آب بهارستان و طرح‌های آب‌رسانی روستایی، از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به گیلان است.

تصاویر
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور خبر داد: تامین پایدار آب همه روستاهای آستارا تا پایان سال
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری