X
بیش از 69 میلیارد ریال در شبکه های آب و فاضلاب شهر خوی سرمایه گذاری خواهد شد.

 بیش از 69 میلیارد ریال در شبکه های آب و فاضلاب شهر خوی سرمایه گذاری خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در گفتگویی اختصاصی با نشریه شرکت از توسعه و اصلاح نزدیک به 24کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و خطوط انتقال در طول سال 98 خبر داد.
شنبه، 24 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی،‌ سلطانعلی ولیزاده در سخنانی با اشاره به مشقت‌ها و هزینه‌های بالایی که ایجاد شبکه‌های فاضلاب به همراه دارند اظهار داشت: در سنوات گذشته بیش از 330 کیلومتر خطوط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب در شهر خوی به مرحله اجرا در آمده و یک باب تصفیه خانه با دو مدول در حال بهره برداری و یک مدول در دست ساخت (نزدیک به 92 درصد پیشرفت فیزیکی) که گام مناسبی در جهت تامین منافع بهداشتی شهر بوده است انجام شده است .

وی اضافه کرد: طبق برنامه در سالجاری 12.85 کیلومتر شبکه فاضلاب وبا اعتبار 45 میلیارد و 585 میلیون ریال اجرا و مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی اظهار داشت : با توجه به توسعه محدوده شهری و افزایش ساخت و ساز و تراکم بالای جمعیتی و ضرورت توسعه شبکه ، بخشی از خطوط آبرسانی موجود نیز به لحاظ قدمت و فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد . که در این راستا توسعه و اصلاح بیش از 11 کیلومتر از شبکه توزیع با اعتبار 24 میلیارد و 62 میلیون ریال در شهر خوی از دیگر برنامه‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب خوی در سال 98 خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود 30 درصد شبکه توزیع آب شرب در سطح شهر فرسوده است باید با برنامه‌ریزی جامع و مدون به سمت اصلاح شبکه‌های فرسوده حرکت کنیم.

تصاویر
  • بیش از 69 میلیارد ریال در شبکه های آب و فاضلاب شهر خوی سرمایه گذاری خواهد شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری