X

 تجهیزات قرارگاه اربعین حسینی (ع) در شهرها و روستاهای سیل زده

معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفا روستایی استان خوزستان از استفاده از امکانات و تجهیزات قرارگاه اربعین حسینی (ع) برای خدمت رسانی به روستاهای سیل زده خبر داد.
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان علیداد کیانی گفت: تجهیزات مورد استفاده در اربعین حسینی (ع) برای خدمت رسانی به روستاییان ساکن در روستاهای سیل زده و ساکنین اردوگاه های پیش بینی شده مدیریت بحران بکار گرفته شده اند.

وی افزود: با توجه به بحران پیش آمده و ضرورت خدمت رسانی به مردم درگیر سیل، از کلیه ظرفیت هایی که وجود دارد، استفاده شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الغدیر شرکت آبفا روستایی خوزستان ادامه داد: مخازن ذخیره آب، تانکرهای سیار، شیرآلات و مقسم ها و اتصالات از جمله امکاناتی است که توسط قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اختیار شرکت قرار گرفته بودند و نظر به بحران بوجود آمده برای خدمت رسانی به ساکنین روستاهای درگیر سیل به کار گرفته شده اند.

کیانی با بیان اینکه طی روزهای گذشته که استان خوزستان درگیر بحران سیلاب بوده است، آبرسانی به روستاها هیچ گاه متوقف نشد، گفت: با هماهنگی های بعمل آمده با قرارگاه اربعین حسینی (ع) در شرکت مهندسی آبفا کشور همه امکانات و تجهیزات شرکت آبفا روستایی خوزستان در سطح استان در روزهای گذشته برای آبرسانی به ساکنان روستاهای سیل زده و اردوگاه های محل اسکان روستاییان بسیج شده اند.

معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آبفا روستایی خوزستان بیان کرد: ضمن آنکه خدمت رسانی به روستاهای سیل زده بصورت شبانه روزی در حال انجام است، نظارت مستمر بر کیفیت آب مورد نیاز نیز صورت می گیرد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری