X
نصب 14 مورد سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی

 نصب 14 مورد سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان زنجان، رضا کابلی گفت: نصب و راه اندازی سیستم تله متری بر صرفه جویی تولید آب در روستاهای استان زنجان تاثیر بسزایی دارد.
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان تصریح کرد : طی سال گذشته 14 مورد تله متری در تاسیسات آبرسانی نصب گردیده است.

کابلی با اشاره به تاثیر نصب سیستم تله متری در روستای ینگجه شهرستان زنجان، افزود: پس از نصب سیستم تله متری در روستای ینگجه میزان تولید آب در روستا از 1500 مترمکعب در روز به 700 مترمکعب در روز (تقریبا نصف) کاهش یافته و سبب کاهش آب بدون درآمد و همچنین کاهش مصرف برق ایستگاه پمپاژ گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این حجم از آب بصورت روزانه از طریق سرریز روستا به هدر می رفت که رقمی معادل 24 هزار مترمکعب در ماه بوده که با توجه به نرخ تعرفه آب آزاد، رقم ریالی بالغ بر840 میلیون ریال در ماه می‌باشد.

وی افزود: هدف از نصب تله متری کنترل سرریز مخازن، جلوگیری از هدررفت فیزیکی آب، جلوگیری از تخلیه بی رویه منابع و سفره های زیرزمینی، مدیریت بهینه تولید آب بر حسب نیاز و مصرف مشترکین است.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: از دیگر اهداف نصب تله متری حذف کنترل دستی مخازن، اتوماتیک شدن روند روشن و خاموش شدن پمپها و صرفه جویی در مصرف برق و همچنین صرفه جویی در بکارگیری منابع انسانی و منابع مالی می باشد.

تصاویر
  • نصب 14 مورد سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی
  • نصب 14 مورد سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری