X
تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفای استان کرمانشاه

 تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفای استان کرمانشاه

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست در شرکت آبفای استان کرمانشاه با حضور مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیران عامل شرکت آبفا و آبفار، مدیران و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و مدیران حراست صنعت آب و برق استان برگزارشد.
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه، "کریم محرمی راد" مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور در مراسم معارفه مدیر جدید حراست شرکت آبفای استان کرمانشاه گفت: با توجه به تهدیدات دشمن و ناامنی در برخی کشورهای همسایه، حراست و حفاظت از تاسیسات آبرسانی جزو اولویت های بسیار مهم در سطح کشور می باشد.

وی با بیان اینکه کسانیکه در صنایع زیرساختی نظیر آب و برق کار می کنند به طور غیرمستقیم در ایجاد امنیت نقش دارند، افزود: سیستمهای حراستی و حفاظت اطلاعاتی این صنعت ها هماهنگ کننده های اصلی این ایجاد امنیت هستند.

تاسیسات برق و آب شرب شهرها و روستاها جزو اولویت ها و مهمترین ابنیه ها و زیرساخت ها محسوب شده و حفاظت و حراست از آن ها بسیار مهم و حیاتی است.

وی با تاکید بر وظایف حراست ها در ادارات بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف حراست نزدیک کردن دیدگاه ها در راستای اجرای اهداف نظام اسلامی و فعالیتهای کارکنان دستگاه مربوطه است.

محرمی راد افزود: مدیران، مسئول حراست و همه افراد مسئول امنیت هستند بویژه کسانی که در زیرساختها کار می کنند و یک نارضایتی اجتماعی تبدیل به یک نارضایتی امنیتی می شود که ماباید مسائل خود را به زبان روز مطرح کنیم.

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور در ادامه با بیان اینکه چرخه امنیت کل افراد جامعه را در بر می گیرد و همه ما به مثابه مسافران یک کشتی هستیم و نمی توانیم از کنار اتفاقات و آسیب ها و تهدیدها بی تفاوت بگذریم، گفت: فلسفه وجودی و وظیفه حراست این است که آگاهانه نگذارد آسیب و خدشه ای به ارائه خدمات ایجاد امنیت روانی، اجتماعی، بهداشتی، اقتصادی و... وارد شود.

وی با تأکید بر اینکه دو موضوع امنیت را تهدید می کند و آن ترساندن و تحدیدکردن است، افزود: حراست به منزله ی تقوای سازمانی است و وظیفه اش مراقبت از استعداد، فکر، تلاش و سرمایه ها است و مدیر حراستی که بتواند به خوبی از اینها مراقبت کند و مجموعه از او کمک بگیرند، موفقیتش حتمی است.

وی تصریح کرد تفکری که فارغ از توجه به سه محور؛ تفکر اقتصادی، محیط زیست و مسائل اجتماعی باشد موفق نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: دفتر حراست و امور محرمانه از جمله واحدهای مهم و کلیدی در مجموعه شرکت می باشد که مدیر و کارشناسان آن بایستی از شرایط لازم از جمله تقوی، بصیرت و همدلی با همکاران برخوردار باشند و تدابیر لازم جهت جلوگیری از بروز مشکلات را داشته باشند خوشبختانه در این شرکت اینگونه است.

مهندس تخت شاهی افزود: تجربه تلخ زلزله در مواجهه با سیل نیز به یاری مدیران صنعت آب و برق در استان کرمانشاه آمد و با آمادگی بیشتری با سیلاب مواجه شدند و حوادث را کنترل نمودند و خسارات ناشی از آن را به حداقل ممکن رساندند.

وی افزود: سیلاب حدود 700-600 میلیارد تومان به زیرساخت های استان خسارت وارد کرد که حدود 500 میلیارد تومان آن مربوط به حوزه آب و برق بود.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه، در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی دریغ شهاب شیرزادی مدیرفبلی حراست و امور محرمانه شرکت آبفای استان و آرزوی توفیق برای علی حسین منصوری در این جایگاه، گفت: از مدیر حراست این انتظار می رود که مراقب آسیب ها باشد و با آسیب شناسی محیط و ارائه مشاوره و همفکری به مدیران از بروز آسیب ها و تهدیدها جلوگیری کند.

گفتنی است، در این جلسه " علی حسین منصوری جلیلیان" به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه معرفی گردید و از زحمات "شهاب شیرزادی " نیز تقدیر و تشکر شد.

تصاویر
  • تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفای استان کرمانشاه
  • تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفای استان کرمانشاه
  • تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آبفای استان کرمانشاه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری